Back Office Administratör

Back Office Administratör

Arbetsbeskrivning

Är du en person som brinner för kvalité och kundnöjdhet som vill vara del av ett ständigt växande företag?
Som administratör hos vår kund erbjuds du en ansvarsfull roll med goda utvecklingsmöjligheter.

Information om tjänsten
Professionals Nord söker för kunds räkning en Back Office Administratör. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos vår kund. Intentionen är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.

Business Back Office finns i dag etablerade på fyra orter där du kommer att sitta på kontoret som befinner sig i Stockholm. Som nyanställd får du uppbackning av en fadder samt en grundutbildning för att du på bästa sätt komma in i rollen.

Långsiktigt finns det goda utvecklingsmöjligheter och gränserna för din utveckling sätts endast av dig själv.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och alla frågor kring tjänsten går till info@professionalsnord.se

Arbetsuppgifter
Business Back Office har till uppdrag att aktivt stödja affärsverksamheten hos företaget genom att tillhandahålla efterfrågade service- och specialisttjänster.

I rollen som administratör kommer du främst att arbeta med uppdrag avseende inskrivningsärenden, fakturahantering samt det arbete som är förknippat med kundhantering.

För detta uppdrag krävs ett utdrag ur belastningsregistret, vi rekommenderar dig därför att beställa det redan vid ansökan via länken: https://polisen.se/Service/Belastningsregistret-begar-utdrag/Kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/
Observera att brevet behöver levereras oöppnat till Professionals Nord. Mer information ges ut vid en eventuell telefonintervju

Vi söker dig som:
• Har goda kunskaper i svenska och engelska
• Är bekväm med att arbeta i olika typer av ärendehanteringssystem

För tjänsten läggs stor vikt vid personliga egenskaper. Du är kreativ med en drivkraft att ständigt vilja utvecklas som person och samtidigt bidra till verksamhetens framgång. Vidare är du en lagspelare av rang som tycker om att samarbeta med andra samtidigt som du kan ta egna beslut och arbeta självständigt. Vi ser gärna att du är uthållig och noggrann samt att du trivs i ett högt tempo med fokus på kvalitet och god service.

Start: Hösten 2021
Omfattning: Heltid
Ort: Stockholm
Urval: Telefonavstämningar sker i början av Oktober
Kontakt: Lucas Bryggman

Du söker tjänsten enkelt genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urval- och intervjufasen. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mejl men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@professionalsnord.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Johan Lennartsson

Linnea Lindberg

Tobias Nilsson

Moa Markgren

Linnea Lindberg

Linnea Lindberg
0720502293
Sara Gagner

Mattias Matsson
072-0502292
Ida Andersson

Sara Gagner

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Professionals Nord Rekrytering AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 september 2021
  • Ansök senast: 13 oktober 2021

Besöksadress

Storgatan 18, Sundsvall
None

Postadress

Storgatan 18
Sundsvall, 85230

Liknande jobb


10 oktober 2024

10 oktober 2024

Er du vores nye Salgskoordinator?

9 oktober 2024