OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Känner du för att arbeta på ett stort bolag inom industri som varje år slår sin budget och fortsätter växa. Då har du hittat helt rätt, Kraftsams kund söker just nu sin nästa BackOffice Administratör. Du kommer arbeta i dom norra delarna av Stockholm med personer som besitter gedigen erfarenhet och kommer erbjuda dig en ultimat introduktion för att du så snabbt som möjligt.
Arbetsplatsen är positionerad på vår kunds moderna kontor i Solna och vi tror att du bor i närområdet.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Allmän kontorsadministration
Affärsutveckla nuvarande arbetssätt
Systemutveckling
Automatiseringsarbete
Eftermarknadsarbete
Organisatoriskt utvecklingsarbete
Arbete i SAP
Ansvarig för backoffice inventering/inköp
Även andra arbetsuppgifter förekommer
Med dessa arbetsuppgifter tror vi att du kommer ha en rolig men också spännande tid hos oss.
Vi värdesätter personlighet och därefter ditt CV. Har du tidigare arbetat med administrativa uppgifter och arbetat i SAP så är det meriterande.
Vidare tror vi att du är duktig på analys och siffror. Du är en problemlösare!
Kompetenskrav:
Lägst gymnasieutbildning
Meriterande om du även har annan administrativ eller ekonomisk utbildning
Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift
Du är självgående
Du har lätt för att strukturera ditt arbete
En positiv och glad inställning
Meriterande om du även behärskar Officepaketet inkl. Excel.
Vi ser fram emot din ansökan i form av CV och personligt brev där du kort beskriver varför du passar för tjänsten.
Välkommen med din ansökan!