Back Office administratör sökes till bilföretag i Göteborg

Back Office administratör sökes till bilföretag i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Har du en kandidatexamen i företagsekonomi eller liknande område? Har du erfarenhet av fakturering, budget, rapportering och annan finansiell data? Då råder vi dig varmt att läsa vidare!
Om tjänsten
Perido söker en Back Office administratör till vår kund, ett välkänt och stort internationellt företag inom fordonsindustrin. Tjänsten är placerad i Göteborg där arbetet sker på plats på kontoret. För denna roll krävs det att man har B-körkort.
Dina dagliga uppgifter
I rollen som Back Office-administratör kommer du att utföra administrativa och stödjande uppgifter. Exempel på uppgifter inkluderar:
Daglig kontorsstöd och facilitetsadministration, t.ex. byggnadsåtkomst, tilldelning av skåp, kontorsbehov/frågor etc.
Stödja och organisera evenemang, planera möten
Utföra finansiella transaktioner (fakturor och beställningar)
Månads-/veckorapportering och uppföljning
Stödja arbetsmiljö och säkerhetsronder
Kontinuerliga förbättringar och processutveckling inom området

Dina kvalifikationer
Vi tror att du som söker har stor administrativ kompetens och rätt inställning för denna typ av uppdrag. Som person är du strukturerad och uppmärksam på detaljer. Vidare är du väldigt driven och trivs när tempot är högt samt har förmågan att vara kreativ i att hitta lösningar. För att lyckas i rollen trivs du att arbeta i team, där du får användning för dina goda kommunikationsfärdigheter. Låter detta som en tjänst för dig? Du är varmt välkommen med din ansökan idag som du kan skicka in på antingen svenska eller engelska!
Kvalifikationer:
Relevant arbetslivserfarenhet inom en liknande roll eller funktion
Kandidatexamen inom företagsekonomi eller liknande område
Utmärkta datakunskaper, MS Office (excel)
Erfarenhet av fakturering, beställningar, budget, rapportering och annan finansiell data
God kunskap och erfarenhet av Facility Management och daglig kontorsdrift
B-körkort
Flytande i både engelska och svenska, både i skrift och tal

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 2023-12-31, med mycket god möjlighet till förlängning. Start omgående/så snart som möjligt.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Linn Willberg, nu får henne via linn.willberg@perido.se. Om du har frågor är du även varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange tjänsten referensnummer 34134 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 1200 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 september 2023
  • Ansök senast: 20 oktober 2023

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


26 november 2024

Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024