Back-Office administratör som älskar bilar sökes till spännande roll

Back-Office administratör som älskar bilar sökes till spännande roll

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Brinner du för bilar? Är du kunnig inom branschen med en hög skriftlig/ administrativ förmåga? Då har vi möjligheten för dig här.

Vår kund söker utöka sitt Back-Office team med en medarbetare som skall ansvara för att skapa högkvalitativa och säljande annonser i deras publiceringsverktyg för de bilar som skall säljas.I rollen kommer du även att arbeta nära funktionen ”Pricing & Channel Selection” och där vara behjälplig i prissättning och selektering av vilka bilar som ska säljas i vilka av deras olika försäljningskanaler, samt vara delaktig i uppbyggandet och driften av deras virtuella fordonslager.

Som Vehicle Enricher hos vår kund kommer du ingå i deras Back-Office team som både arbetar med logistikhanteringen runt deras fordonslager samt stöttar säljorganisationen i att få fram de bilar som efterfrågas av våra kunder. Du kommer ingå i ett glatt gäng om 6 personer där det finns stora möjligheter att utveckla och att utvecklas.



Om företaget
Vår kund öppnade upp sin första anläggning i Sverige i september förra året. Med plats för ca 200 bilar inomhus samt ett stort virtuellt lager är målbilden är att sälja dryga 3’000 bilar till slutkonsument och samtidigt bjuda på en kundupplevelse utöver det vanliga. Hos vår kund kommer du att arbeta med flera av bilvärldens mest attraktiva bilmärken.



Din profil
Vi söker dig med minst gymnasieutbildning och som talar och skriver både svenska och engelska obehindrat. Du är en genuin bilfantast med mycket kunskap kring de flesta varumärken och du har ett tränat ”bil-öga” som kan bedöma en begagnad bils skick. Rollen är till en början mestadels administrativ och du ska vara van vid att arbeta med webbaserade program och även Officepaketet. Goda dokumenterade kunskaper i Excel är meriterande.

Du kommer behöva leta efter information i olika databaser, vara kreativ och hitta egna rutiner vilket ställer stora krav på att både vara självgående och vara mottaglig för feedback. Du är en positiv person som sprider din positiva energi vidare till dina medarbetare.

Du är en person som alltid gör det lilla extra. Du är strukturerad och mycket noggrann i dina uppgifter och tar ansvar och följer upp hela vägen i mål. Att kommunicera med andra människor i olika åldrar och från olika bakgrund kommer naturligt för dig och du har ett lösningsorienterat förhållningssätt till både kunders och dina medarbetares önskemål.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Anna Magnusson på telefon 076- 869 30 48 eller anna@2complete.se



Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 februari 2020
  • Ansök senast: 30 april 2020

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024