OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Addpro. Det finns mycket goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företaget:
Addpro är en innovativ och rådgivande IT-leverantör som är en av de främsta applikations- och molnintegratörerna i Sverige. Addpro etabalerades år 2000 och därefter har deras verksamhet haft en mycket positiv utveckling. Idag har de kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg, Helsingborg, Kristianstad och i Danmark. De erbjuder kundlösningar som uppfyller högt ställda verksamhetskrav. Företaget har specialiserat sig på att lösa kundens behov av produkter, tekniskt stöd och tjänster inom IT med fokus på molntjänster och molntjänstanalys. På kontoret i Stockholm arbetar nu 16 personer inom Helpdesk.
I rollen som Back Office / administratör kommer du att arbeta ute hos en av Addpros kunder som har sitt kontor beläget i Sollentuna. Kunden är ett stort internationellt företag och du kommer stödja deras drift och underhållsteam.
Arbetsuppgifter:
I rollen som Back Office / administratör har du en koordinerande roll där du ansvarar för uppgifter av olika komplexitet och omfattning. Din arbetsdag är varierande då du arbetar med de administrativa uppgifter som är mest prioriterade för stunden. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består bland annat av inköp av utrustning och tjänster som behövs inom underhålls- och driftteamet, betalningar, arkivering och fakturering samt följa upp och registrera orders och leveranser.
Du säkerställer kvalitet i alla led och fungerar som en viktig länk mellan medarbetare, kunder och affärssystemet. Därtill arbetar du löpande med förbättringsarbete och uppmuntras bidra med idéer om utveckling av arbetsuppgifter och arbetssätt. På sikt kommer du få lära dig att arbeta med budgetuppföljningar och prognosjustering samt hålla uppföljningsmöten med leverantörer.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Erfarenhet inom Back Office / administration eller motsvarande
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift
• God datavana och erfarenhet av Officepaketet
• Meriterande med utbildning / erfarenhet inom ekonomi
För att trivas i rollen som Back Office / Administratör ser vi att du har ett noggrant och strukturerat arbetssätt då du arbetar med bland annat orderläggning och fakturor till kunder. Då du kommer att ha många kontaktytor såväl internt som externt ser vi att du är en kommunikativ person som trivs med att ge människor bästa möjliga service. Slutligen har du förmågan att driva dina processer självständigt framåt och tar ansvar för att dina arbetsuppgifter blir utförda i tid.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Sollentuna, Stockholm, Hybrid
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund