Back Office-Administratör till Swedbank i Piteå

Back Office-Administratör till Swedbank i Piteå

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi söker just nu personer till Swedbanks Back Office avdelning GSS i Piteå. Söker du ett roligt och utmanande administrativt jobb är detta något för dig!

Ansvarsområden
Som medarbetare på Swedbank GSS i Piteå kommer du vara en del av en grupp på 12 kompetenta medarbetare. I tjänsten arbetar du med information om bankens kunder och kommer ta kontakt med dessa under större del av din arbetstid.

Exempel på arbetsuppgifter:
- Hantera och uppdatera kundlistor
- Ta fram och uppdatera kundinformation
- Administrera kundlistor
- Kontakta kunder via telefon
- Arbetar med myndighetsförfrågningar från Polisen.

Som medarbetare inom GSS Middle Office kommer du att sitta på Swedbanks kontor på Furunäset i Piteå. Anställningen inleds med en introduktionsutbildning och därefter får du löpande utbildning.

Arbetstider
Detta är en bemanning där du blir anställd av Randstad och uthyrd som konsult. Arbetet startar så snart som möjligt och pågår som längst till 2021-12-31. Det finns därefter goda möjligheter att bli vidare anställd direkt av Swedbank.

Kvalifikationer
Vi söker dig som är systematisk i ditt arbetssätt, ordningsam och noggrann. Vi ser att du trivs med att arbeta med administrativa uppgifter och har lätt att snabbt ta dig an information. Du sprider glädje i arbetet och hjälper gärna såväl kunder som kollegor vid behov. Det är meriterande om du har god vana att arbeta med datorer och Officepaketet.

Vi tror att du som söker tjänsten:
- Har Gymnasieexamen (meriterande inom ekonomi)
- Bor i Piteå med omnejd
- Har goda datorkunskaper, framförallt inom office-paketet
- Talar och skriver flytande i svenska och engelska
- Är tillgänglig omgående för jobb
- Meriterande med tidigare erfarenhet av likartade arbetsuppgifter

Ansökan
Rekryteringen sker omgående och intervjuer pågår löpande. Skicka gärna en ansökan redan idag! Vid frågor, vänligen kontakta konsultchef Mattias Meyer på mattias.meyer@randstad.se.

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 3 platser
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 maj 2021
  • Ansök senast: 6 juni 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024