Back Office agent

Back Office agent

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning:

Som Back Office Agent på BAUHAUS kundtjänst hamnar du mitt i händelsernas centrum där det är din uppgift att tala med våra kunder via chatt, mail och telefon. Ditt jobb är viktigt för BAUHAUS då vi strävar efter att ha branchens bästa kundservice. Du behöver gilla att ta eget ansvar, ge service, hjälpa och vägleda alla de kunder som hör av sig till vår kundtjänst. Det är ett socialt arbete med mycket kundkontakt så vi tror att du har ett trevligt och lösningsorienterat mindset. Vi erbjuder ett roligt jobb i en kreativ och dynamisk miljö, du omges av positiva och hjälpsamma kollegor som alla bidrar till en härlig arbetsmiljö.

Dina främsta arbetsuppgifter:

Att ge svar på Q/A på hemsidan
Att underhålla recensioner och ge återkoppling på dessa
Stötta andra enheter enligt behov
Att ge god service till våra kunder via telefon, chatt och mejl
Vi gillar om du är öppen för samarbete och värdesätter gruppens mål före personlig prestation, självklart är du lyhörd och intresserad av våra kunder och att ge dem förtklassig service! Att du besitter en vilja att att leverera med kvalité och har ett strukturerat arbetssätt är ett stort plus. Du behöver också vara minst 18 år. Har du erfarenhet inom ett närliggande område så som kundtjänst, butik, hantverkaryrke eller liknande är det ett plus men inte något krav.

 

Tjänsten är en allmän visstidsanställning på 38,25h i veckan med start i juni/juli och sträcker sig till årsskiftet. Intervjuer sker löpande och anställning kan ske innan ansökningstiden gått ut. 

 

BAUHAUS erbjuder:

en kreativ arbetsplats där du får många kontaktytor inom företaget och ges möjlighet till egen utveckling och en spännande karriär, såväl i Sverige som utomlands då vi idag  finns i 19 länder.  BAUHAUS är en inspirarenade arbetsplats med högt i tak och med mycket glädje och vi sätter stort värde i att vara en bra arbetsgivare. För att uppnå det och skapa en sund och hälsosam arbetsmiljö där alla kan känna delaktighet och få möjlighet att utvecklas, arbetar vi efter några riktlinjer, vi gillar därför om du tänker som oss kring en god arbetsmiljö.  

Vi delar med oss av erfarenheter och information
Vi kommunicerar och tilltalar varandra på ett trevligt sätt
Vi ger konstruktiv kritik och uppmärksammar framgång
Vi arbetar för att skapa en roligare arbetsplats genom motivation. engagemang, utveckling och utbildning
Vi respekterar varandras tid och arbete, tar ansvar för beslut, är tillgängliga och håller vad vi lovar
Vi talar med varandra, inte om varandra
Vi accepterar ingen form av diskriminering eller sexuella trakasserier.
BAUHAUS strävar efter att låta medarbetarna växa med företaget och rekryterar ofta internt. Vi tycker det är viktigt att erbjuda våra medarbetare  utveckling och därför har vi egna utbildningsprogram inom t ex försäljning och ledarskap, vi har också ett Talent-program där man ges möjlighet till personligutveckling och att ingå i mentorsprogram med en egen mentor, allt för att stärka den egna karriären.  BAUHAUS är en av Europas största varuhuskedjor för verkstad, hem & trädgård med nästan 300 varuhus i 19 länder varav 22 varuhus och en webshop i Sverige. Vi är drygt 20.000 medarbetare i världen och ca 3000 i Sverige. Vi finns från Sundsvall i norr till Malmö i söder.

Kontaktpersoner på detta företaget

Frida Sundqvist
+46 850702081
Veronica Johansson
+46 850702083
Mikael Seldée
+46 850702081
Mikael Hellström
+46 (0)8 128 166 82
Veronica Johansson
+46 (0)8 128 166 83

Sammanfattning

  • Arbetsplats: BAUHAUS & Co KB Fråga BAUHAUS
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 maj 2022
  • Ansök senast: 22 maj 2022

Besöksadress

Enköpingsvägen 41
None

Postadress

BAUHAUS Servicecenter Enköpingsvägen 41
Järfälla, 17738

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024