Back Office Agent – Stockholm

Back Office Agent – Stockholm

Arbetsbeskrivning

Back Office Agent – Stockholm


Som marknadsledande inom skräddarsydd kundkommunikation är Quadient ett ambitiöst och framgångsrikt företag. Vi förändras och utvecklas hela tiden för att bli bättre på det vi gör. I vår organisation har du stort inflytande på din personliga framgång och möjligheter att utvecklas och växa i din karriär. Oavsett om du redan är erfaren eller precis har börjat i din karriär, är Quadient en plats där du kan frigöra din sanna potential. Vi kallar det: The Power Of You.


Våra värderingar definierar hur vi arbetar som ett team: Empowerment, Passion, Inspiration, Community. Vi kallar det: EPIC. Together.


Din roll:


I rollen som Back Office Agent ansvarar du för att supportera vår säljavdelning tillsammans med med dina tre erfarna kollegor. Du hanterar orderläggning, fakturering och kontraktshantering. Du arbetar även med våra leasingavtal och supporterar våra återförsäljare. I rollen ingår även hanteringen av kundreskontra och påminnelser i nära samarbete med vår ekonomiavdelning.


Som Back Office Agent är du en viktig länk mellan våra olika avdelningar i Stockholm och du har även kontinuerlig kundkontakt.


Din bakgrund:


Vi söker dig som har erfarenhet av en liknande administrativ roll alternativt en roll inom ekonomi där vi lägger stor vikt vid ditt personliga driv och viljan av att utvecklas. Du är en strukturerad och ansvarsfull lagspelare som vill bidra till att skapa en god arbetsmiljö omkring dig. Du är en erfaren användare av Office-paketet och är bekväm i Excel. Du är också effektiv och har en hög aktivitetsnivå. Du har en positiv attityd och ser det som en spännande utmaning att arbeta i ett dedikerat team med en stor del självständigt arbete. Svenska och engelska i tal och skrift är ett krav.


Förmåner:


Vi är engagerade i att utveckla, behålla och motivera våra medarbetare där du går med i ett företag men en kultur av mångfald, rättvisa och respekt. Vi främjar och motiverar intern utveckling med fokus på att bibehålla en bra balans mellan arbete och privatliv. Vi erbjuder lokala och internationella karriärmöjligheter med kontinuerlig återkoppling och utvecklingssamtal för att gemensamt definiera en karriärplan, utbildning och stöd som behövs för att uppnå satta mål.


Utöver en bra lön och kollektivavtal erbjuder vi även en konkurrenskraftig pensionsplan, förmåner och roliga aktiviteter för alla anställda.


Vår rekryteringsprocess:


När du har ansökt, behandlas din ansökan av vårt rekryteringsteam som går igenom ansökningarna löpande. Om du har den erfarenhet och de kompetenser som efterfrågas, blir du kontaktad av en rekryterare för ett första samtal där du får mer information om möjligheterna hos oss och vi får lära oss mer om dig. Om du går vidare från detta steg kan du förvänta dig 2 - 3 intervjuer med rekryterande team och ett efterföljande beslut. Om du blir erbjuden tjänsten kontaktar vårt HR team dig och guidar dig genom introduktionsprocessen och din första tid hos oss på Quadient.


Varmt välkommen med din ansökan!


Om Quadient:


På Quadient finns vi till för att hjälpa organisationer att förenkla kommunikationen mellan sina kunder. Från bolånegodkännande, medicinska resultat och försäkringskrav till kundfordringar, fakturor och inkommande paket. Varje dag hjälper vi företag att hantera och förmedla över 788 miljoner kundkontakter genom olika kanaler.


Genom våra prisbelönta lösningar och en kundservice i toppklass har vi vuxit till att bli drivkraften bakom världens mest meningsfulla kundupplevelser.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quadient Sverige AB Solna
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 april 2022
  • Ansök senast: 7 maj 2022

Postadress

Röntgenvägen 2
Solna, 17154

Liknande jobb


3 oktober 2024

3 oktober 2024