Back Office Assistent till Cegeka Sverige!

Back Office Assistent till Cegeka Sverige!

Arbetsbeskrivning

Vill du vara hjärtat och själen i vårt kontor? Är du en organiserad och engagerad person som trivs med att skapa struktur i en flexibel miljö där du får mycket eget ansvar? Då är rollen som Back Office Assistent precis det som du söker!
Din roll hos oss på Cegeka
I rollen som Back Office Assistent har du det dagliga ansvaret att samordna och stödja Cegeka Sverige med administrativa uppgifter som rör bland annat ekonomi, inköp, kontorsaktiviteter och kontorsmiljö. Du kommer att vara en central del av kontoret där du knyter många kontaktytor med våra svensk-och engelsktalande kollegor men även med leverantörer då du löpande arbetar med offertförfrågningar för eventuella inköp.
Din tjänst utgår från vårt fina och familjära kontor inne i centrala Stockholm. Vi är ett litet kontor där vi hjälps åt och arbetar nära varandra, vilket gör att du kommer att arbeta med administrativa delar som spänner över hela vår verksamhet. Vidare kommer du att rapportera till HR samt vår VD.
Vi erbjuder dig en härlig och trivsam arbetsmiljö med ambitiösa kollegor och mycket skratt där vi lägger stor vikt vid företagets kultur.
Anställningsförhållanden
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Kungsgatan 56, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Anställningsform: Heltid (100%) i 12 månader med chans till förlängning
Om dig
Vi söker en energigivande person med en god känsla för administrativa uppgifter, det är därför meriterande om du har tidigare erfarenhet av administrativt arbete. Då du ansvarar för att kontorsmiljön är välorganiserad och fungerande, är det av stor vikt att du är en strukturerad person som har ett öga för detaljer.
Vi ser gärna att du är självgående, noggrann och har en förmåga att hantera olika uppgifter samtidigt, samt att du idérik och kreativ i ditt sätt att arbeta. Utöver detta har du bra kommunikationsfärdigheter och trivs i en miljö där du får knyta många kontakter.
Kvalifikationer;
Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift.
Initiativtagande
Flexibel
God prioriteringsförmåga utefter vad som är viktigast för verksamheten

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, däremot lägger vid större vikt vid personligheten och att du har rätt ambitioner i rollen.
Ansökan
Skicka din ansökan till Sara.Hallkvist@Cegeka.com med CV samt personligt brev. Sista ansökningsdagen är 9e augusti. Efter 9e augusti kommer vi löpande gå igenom ansökningarna och kontaktar dig om vi finner din ansökan intressant för denna roll.
Markera titeln i din ansökan med:
" Back Office Assistent "


Varmt välkommen med din ansökan!


Om Cegeka Sverige AB
Cegeka Sverige är ett nylanserat varumärke på den svenska IT-marknaden med stöd från Cegeka-koncernen, en ledande IT-integratör i Europa med 6000 medarbetare. Med vår breda närvaro över hela Europa och fem kontor runt om i Sverige är vår ambition att bli en nyckelspelare inom moderna IT lösningar på den svenska marknaden.
Cegekas huvudkontor ligger i Hasselt, Belgien, och vi finns i 11 europeiska länder. Cegeka Sverige har kontor på fem platser runt om i Sverige: Stockholm, Linköping, Luleå, Gävle och Falun.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Cegeka Sverige AB Linköping
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 juli 2023
  • Ansök senast: 9 augusti 2023

Postadress

Stora Torget 3
Linköping, 58219

Liknande jobb


26 november 2024

Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024