OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vill du jobba med service och administration och är en fena på säljsupporterade system? Stämmer orden: strukturerad, kommunikativ och målinriktad in på dig? Då är detta tjänsten för dig!
Som Back Office Co-ordinator kommer du ha en viktig roll för att öka och effektivisera säljproduktiviteten. Tillsammans med dina kollegor kommer du att arbeta med säljsupport och säljadministrativa uppgifter samt fungera som en brygga mellan de olika funktionerna i säljprocessen.
Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare, därav värdesätter vi dina åsikter högt och är lyhörda.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det väsentligt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt, därav är det betydelsefullt att förstå vår samt kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang. Dessa tre ledord genomsyrar allt vi på KFX HR-partner gör.
Arbetsuppgifter
I denna roll kommer du att arbeta med både sälsupport och säljadministration. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av:
Säljsupport:
• Ta fram kundinformation och säkerställa att vi har rätt uppgifter om kunden.
• Avtalshantering/arkivering
• Svara på frågor om fakturor och avtal
• Guida nya säljare rätt i organisationen
• Vara behälplig vid event
• Hantera avslut och returer
• Daglig kontakt med finansbolag och interna avdelningar
• Skapa och uppdatera rutinbeskrivningar.
Säljadministration:
• Orderläggning
• Skapa avtal
• Stötta säljare vid orderläggning
• Lära upp säljare och vidareutbilda säljare i våra ordersystem
• Ärendehantering och dokumentation.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av administrativa eller koordinerande arbetsuppgifter. Vidare ser vi att du har förståelse för säljprocessen och kunskaper av säljsupporterade system. Du har en god förmåga att uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift. Det är även starkt meriterade om du har erfarenhet från liknande roll.
För att trivas i rollen ser vi att du arbetar proaktivt och ser förbättringsmöjligheter. Du är förändringsbenägen och drivs av att hitta möjligheter till effektivisering och förbättring. Rollen kommer kräva att du är kommunikativ och relationsbyggande i de kontakter du har med internt samt externt mot kund. Vidare drivs du av att lösa problem och tillsammans med ditt team arbeta för att leverera god service. Du är även social, strukturerad, serviceinriktad tycker om variationen att arbeta både självständigt och i team.
Övrigt
För denna tjänst kommer du att bli anställd hos KFX HR-partner men arbeta hos Canon på deras kontor i Bergshamra. Uppdragets start är omgående och löper fram tills 31 december 2022.
Vi arbetar löpande med urval och rekommenderar att du skickar in din ansökan redan idag! Vid frågor, kontakta ansvarig rekryterare Lisa Hägglund på telefonnummer 08-663 99 00 alternativt lisa.hagglund@kfx.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Martina Wahlgren
Hanna Benjaminson
Clara Backlund
Susanne Järleby
Anna Jardelid
Hanna Benjaminson
Susanne Järleby
Linn Arvidsson
William Ericson
Linnea Hägg