OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Trivs du med administrativa arbetsuppgifter, gillar att ha många kontaktytor och är serviceorienterad? Då kan rollen som Back Office Coordinator till Advania vara rollen för dig!
Dina arbetsuppgifter
I rollen som Back Office Coordinator kommer du tillsammans med dina kollegor att hantera returer och reklamationer av Advanias produkter. Du kommer ha många kontaktytor både internt som externt och vara insatt i företagets orderflöde.
Exempel på arbetsuppgifter: Hantera returer och reklamationer enligt uppsatt prioritetsordning
Hantera förfrågningar om vart leveranser tagit vägen
Hantera orderbekräftelser
Skriva ut fraktsedel på förfrågan
Du kommer utgå från kontoret i Liljeholmen och det finns möjlighet till viss flexibilitet.
Din bakgrund
Vi söker dig som har erfarenhet från en tidigare roll inom administration och som trivs med administrativa arbetsuppgifter samt att arbeta strukturerat. Det är meriterande om du har erfarenhet inom serviceyrket samt har ett intresse för IT-branschen.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och för att lyckas i den här rollen har du en känsla för service, är intresserad och har ett eget driv. Du är en social, hjälpsam och ödmjuk lagspelare som trivs att arbeta både i team och självständigt.
Om Advania
Advania är ett nordiskt IT-företag verksamt på 29 platser i Sverige, Island, Norge, Finland och Danmark. Advanias uppdrag är att hjälpa sina kunder att arbeta smart och med genomtänkta IT-lösningar för att förenkla deras vardag. Läs gärna mer om Advania och deras kultur och värderingar här.
När du blir en av oss
Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos Advania. Som konsult på OnePartnerGroup har du kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension samt fackliga relationer och du kommer ha regelbunden kontakt med din konsultchef. Hos oss får du testa nya utmaningar och utmanas under trygga förhållanden.
Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering och bemanning utifrån vår största drivkraft – att se dig lyckas och nå dina mål på både kort och lång sikt. Med en lokal förankring på ett 40-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi nära dig. Välkommen till oss!
Övrig information
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Visstid i 12 månader, med möjlighet till anställning efter dessa månader
Tillträde: September
Nyfiken på att veta mer?
Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Marie Bodén på marie.boden@onepartnergroup.se eller Emelina Sjösten på emelina.sjosten@onepartnergroup.se.
Rådande semestertider kan göra att det kommer dröja något med återkoppling från oss men vi lovar att återkoppla till dig så snart vi kan.
Vi önskar dig en underbar sommar och vi ser fram emot att läsa din ansökan efter semestern!