Back Office Manager till Tradera

Arbetsbeskrivning

eBay har över 200 miljoner användare över hela världen och är lokalt verksamma i drygt 30 länder.Det är ett av världens mest framgångsrika internetföretag, med en stark ledning och stabil affärsmodell.I bolagssfären ingår också bl.a. framgångsrika företag såsom PayPal och Skype.I Sverige är vi ca 40 anställda och bolagets nuvarande organisation är ett resultat av eBays uppköp av Tradera AB.Kulturen kännetecknas av en sann entreprenörsanda och prestigelöshet, där samtliga anställda har en stark passion för produkten.eBay Sverige har ett eget resultat- och lönsamhetsansvar, där teamarbete är centralt för att nå uppsatta mål samtidigt som individuella prestationer värderas högt. Läs mer om bolaget på www.tradera.com Tradera söker nu, via Manpower Professionals en Back Office Manager till Traderas kundsupport i centrala Stockholm för tillsvidareanställning. Arbetsbeskrivning Som Back Office Manager har du det övergripande ansvaret för att behålla och vidareutveckla en användarvänlig, kostnadseffektiv och kvalitativ upplevelse för Traderas användare tillsammans med dina medarbetare.Du fungerar som en integrerad del av kundsupporten och säkerställer dagliga rutiner samtidigt som du även arbetar brett över interna gränser inom Tradera.Tyngdpunkten i rollen ligger på att strukturera och driva kundsupportens processer, arbetsflöden och policys samt att regelbundet utvärdera dessa, för att nå uppsatta mål.Vidare kommer du att delta i interna projekt och vara kravställare på utveckling av interna verktyg.Du ansvarar också för medarbetarna i Back Office med fokus på att coacha, motivera och utveckla teamet och deltar vid nyrekryteringar.Vem är du?Vi söker Dig som vill vara med och bidra till en verksamhet som är i ständig utveckling.Du har flera års erfarenhet av att sätta strukturer och processer för en organisation.Vidare är du van att leda och motivera medarbetare, för att de skall lyckas med sina uppgifter.Goda datakunskaper och en god IT-teknisk grundförståelse är ett krav, likaså högskolekompetens och mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.Meriterande är om du har erfarenhet av projektledning och har arbetat i en serviceinriktad internationell miljö.Som person är du strukturerad och organiserad.Du är en lagspelare med hög social kompetens och har ett genuint intresse av att engagera andra människor.Att vara handlingsinriktad, beredd på att fatta beslut och ta initiativ för att skapa aktivitet, är naturligt för dig.Vidare är du uthållig och strategisk i din läggning med ett övergripande och långsiktigt synsätt.Kontaktperson Tycker du att detta låter intressant, ansök via länken nedan.Då urvalsprocessen sker löpande är det viktigt att du skickar in din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2009-03-09.Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Carina Capalvo
08-4027420
Anna Lööf

Gisela Olsson

Anna-Karolina Gradvall

Emil Sjöö

Jonas Östberg
0406606331
Dino Elezovic
+4642371631
Philip Almén Arcangioli

Peter Tagner

Anna Edén

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower Student
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 27 februari 2009
  • Ansök senast: 9 april 2009

Besöksadress

Klarabergsgatan 29
None

Postadress

None
., .

Liknande jobb


27 november 2024

26 november 2024

21 november 2024

Manager Product & Data Management

Manager Product & Data Management

21 november 2024