OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Rockers Back Office är en del av vår ekonomiavdelning. Nu söker vi dig som kan vara spindeln i nätet mellan externa partners och våra interna avdelningar. Arbetet sköts i huvudsak på kontorstid men verksamhetens natur kräver ibland långa dagar och arbete på obekväm tid.
Tjänsten är tillsvidare på heltid med provanställning i början. För tillfället finns möjlighet att arbeta delvis på distans utöver arbete på vårt kontor i Hammarby Sjöstad.
Dina uppgifter blir:
- Löpande hantering av in- och utbetalningar relaterade till våra tjänster.
- Dataurval och informationsutskick digitalt och per post.
- Administrativa uppgifter rörande collection och pre-collection.
- Samarbete med personer inom Support, Sälj, Legal och Ekonomi samt externa partners inklusive myndigheter.
- Att lösa ärenden som rör myndighetsförfrågningar, GDPR, felsökning.
- Hantering av svårare kundärenden som inkommer till vår support.
Våra förväntningar om dig:
- Förståelse för att arbetsdagen inte kan sluta innan jobbet är gjort.
- Du har ett metodiskt och noggrant arbetssätt.
- En can-do attityd och du räds inte att ta på dig nya utmaningar.
- Du är driven kan utöver att samarbeta också arbeta självständigt och tidseffektivt.
- Kandidatexamen i företagsekonomi, ekonomi, juridik eller inom annat relevant område.
- Svenska (modersmål) och engelska (flytande).
Plus i kanten om du har:
- Arbetat inom support eller liknande position där du har haft direkt kommunikation med kunder.
- Arbetat med administrativa arbetsuppgifter, gärna inom bank.
- Tidigare erfarenhet från finansbranschen med kunskaper om regelverk.
Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av vårt Back Officeteam och Rocker!
En bakgrundskontroll som bland annat innebär kontroll av belastningsregister och kronofogdens register krävs för att bedöma lämplighet för anställning.