Back-Office medarbetare på deltid till Endress+Hauser!

Back-Office medarbetare på deltid till Endress+Hauser!

Arbetsbeskrivning

Är du strukturerad, noggrann och har en fallenhet för administration? Till Endress+Hauser söker vi nu dig som vill ta dig an tjänsten som Back-Office medarbetare. Läs mer om tjänsten nedan och skicka in en ansökan om det är dig vi söker!

OM TJÄNSTEN

Endress+Hauser är en världsledande leverantör av mätinstrument, service och lösningar för processindustrin. Företaget har de senaste åren haft en hög tillväxt och behöver därför en Back-Office medarbetare för att bidra till verksamhetens befintliga organisation. Här blir du del av ett härligt gäng som verkligen bryr sig om varandra och har roligt tillsammans, samtidigt som du får värdefull erfarenhet för framtiden.

I tjänsten som Back-Office medarbetare får du möjlighet att ta dig an en meriterande och bred roll. Du kommer att stötta IT-, HR- och Ekonomiavdelningen med diverse administrativa arbetsuppgifter. För att trivas i rollen krävs det att du är noggrann, strukturerad och motiveras av att stötta dina kollegor.

Tjänsten är ett bemanningsuppdrag via Academic Work som förväntas pågå minst ett år. Det innebär att du kommer anställas hos oss och arbeta som konsult hos Endress+Hauser. Arbetstiderna är förlagda under kontorstid och du kommer tillsammans med din närmsta chef bestämma vilka tider och dagar du arbetar.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Hantera dokument, scanna fakturor, skicka betalningspåminnelser
* Personaladministration, on/off-boarding av anställda
* Intern IT support, beställning av arbetsverktyg, installation av datorer/telefoner


VI SÖKER DIG SOM
- Studerar på eftergymnasial nivå och har minst 1 år kvar av studier
- Har arbetat administrativt tidigare
- Har intresse för teknik och IT
- Har mycket god datorvana & goda kunskaper i Office Paketet
- Har mycket goda kunskaper i Svenska och Engelska då bägge språken används i det dagliga arbetet

Det är meriterande om du har
- Arbetat i en liknande tjänst tidigare

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

För att passa för tjänsten krävs det att du är mycket strukturerad och noggrann. Du är social och trivs med att ta kontakt med olika personer då du kommer stötta flera avdelningar samtidigt. Vidare är du prestigelös och alltid redo att hjälpa till där det behövs.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 juni 2024
  • Ansök senast: 14 juli 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Produktsamordnare

27 september 2024

27 september 2024

Site Management

26 september 2024

26 september 2024