Back Office-medarbetare till RUSTA

Back Office-medarbetare till RUSTA

Arbetsbeskrivning

The Place är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Ta chansen att få en utvecklande roll i ett spännande och expansivt företag.

Om rollen

För Rustas räkning söker vi nu en fantastisk Back Office-medarbetare som strävar efter att leverera bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang för kundens livscykel. RUSTA erbjuder en spännande och utmanande administrativ roll i deras Back Office-team med fokus på kund och support till varuhusmedarbetare. Rusta befinner sig i en stark tillväxtfas och som en del av deras centrala verksamhet är du med och stärker upp teamet och driver utvecklingen framåt. På Rusta hjälper man varandra! Låter det spännande so far? Härligt, då borde du läsa vidare!

I tjänsten som Back Office-medarbetare är service och kundfokus självklart. Vi tror även att du tycker om att klura på lösningar till olika problem, och hantera kunder av alla slag. Arbetet utförs i en miljö som genomsyras av serviceanda, kvalité- och resultatfokus. Med högsta fokus på kund & kvalitet så ansvarar du för kommunikationen med Rustas kunder genom att besvara inkommande samtal och mail gällande reklamationer, eftermarknadsservice, Club Rusta samt driva utvecklingsprojekt och ständigt förbättra nyttan för deras kunder.

Vidare kommer du att:

• Säkerställa hemleveransprodukter
• Support till varuhus & kund via telefon och mail
• Ansvara för kunddialog i sociala medier
• Vara ansvarig mot DHL, inkl. transportskada, verifiering av reservdelar samt anmälan till försäkringsärenden
• Följa upp kvalitetsarbete samt interna klagomål
• Utbetalning av presentkort och milersättning
• Vara ansvarig kontakt mot ARN
• Vara ansvarig kontakt mot Rustas Norska Organisation
• Vara ansvarig kontakt mot Store Support
• Veckoansvar (rullande schema för alla i teamet)

Bli en del av Rusta!

Rusta värdesätter och värnar om sina medarbetare. Här börjar du inte bara på ett nytt företag, utan välkomnas till en familj där vi hjälps åt och tar hand om varandra. Här får man en chans att växa och utvecklas i en miljö där du kan vara dig själv och där mångfalden är vår styrka. Förmåner du får som anställd hos oss är bland annat bra friskvård och konceptet "Trygg Rygg" där du får rabatt hos utvalda kiropraktor och naprapat mottagningar. Välkommen till Rusta-Familjen!

Vem vi tror att du är

För att trivas och lyckas i rollen som Backofficemedarbetare uppskattar du administrativa arbetsuppgifter samtidigt som du är utåtriktad, serviceminded och trivs i ett högt arbetstempo. Vi ser även att du är prestigelös och har lätt att skapa nya kontakter internt såväl som externt. Hos Rusta får du möjligheten att lära dig nya saker och utvecklas i en stimulerande och rörlig arbetsmiljö.

• Som person är du lyhörd för kundens behov och brinner för god service
• Erfarenhet av försäljning och/eller andra serviceyrken är ett krav för denna tjänst. Har du dessutom arbetat i varuhus är det en merit
• Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska
• Vidare bör du ha mycket goda kunskaper i Officepaketet och systemvana. Rusta arbetar i olika system och det är viktigt att du lätt kan sätta dig in i nya system och även ha ett tekniskt intresse
• Kunskaper i tyska är meriterande

Övrig information

Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor i Upplands Väsby och du rapporterar till Head of Customer Service.

Tjänsten är på heltid och gäller ett vikariat på 1 år med goda chanser till förlängning. Konkurrenskraftig månadslön via kollektivavtal samt tillkommande goda förmåner ingår. Tjänsten är heltid och tillträds enligt överenskommelse.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så därför rekommenderar vi dig att skicka in din ansökan redan nu.

Om RUSTA

Rusta är detaljhandelskedjan som erbjuder hem- och fritidsprodukter i Sverige och Norge. Vi vill att våra kunder ska känna sig välkomna, bli inspirerade och tycka att det är roligt att handla hos oss. På Rusta gör vi det lätt för många människor att köpa produkter av god kvalitet till bästa pris. Det första varuhuset öppnades 1986 och idag har Rusta 91 varuhus i Sverige och 26 i Norge och 2 i Tyskland. Rustas koncept bygger på enkla inköpsprocesser utan dyra mellanhänder, ett brett sortiment, stora volymer, effektiv logistik och en intensiv trendbevakning.

Rustas värderingar

Rusta står för värderingarna Enkelhet, Mod, Engagemang och Tillsammans. De fungerar som styrmedel vid sidan av vision och affärsidé samt som vägledning i det dagliga arbetet. Det är viktigt för oss att du agerar och levererar i enlighet med värderingarna. "

The Place är Sveriges enda Worklife Partner

För dig som söker nytt jobb är The Place din trygga punkt. I just denna rekrytering sköter våra kompetenta rekryteringskonsulter processen, från intervju till anställningserbjudande. Sedan blir du anställd av kundföretaget. Vi är stolta över våra fina samarbeten med en stor mängd intressanta och spännande företag – och det innebär ju många karriärmöjligheter för dig!

The Place är en rekryterings- och kompetenspartner som funnits över 30 år.

Vi tar avstånd från den traditionella bemanningsbranschen där kortsiktiga lösningar och människor reducerade till siffror blivit norm. I oss får du en Worklife Partner, vare sig du är kandidat, medarbetare eller kund.

 

Nyckelord: back office, kundservice, MS Office

Sammanfattning

  • Arbetsplats: The Place AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 november 2021
  • Ansök senast: 24 december 2021

Liknande jobb