Back Office medarbetare, vikariat

Back Office medarbetare, vikariat

Arbetsbeskrivning

Brinner du för problemlösning och utveckling inom ekonomiadministration? Då kan detta vara jobbet för dig! Vi söker nu en Backoffice Agent till oss på Carlsberg Sverige. Rollen är ett vikariat på ett år med start februari 2025.
Om jobbet
Som Backoffice medarbetare arbetar du med olika typer av ekonomiadministration så som rabatter, krediteringar, fakturafrågor, avtal, kunddata och kundreskontra med mera. Du kommer ingå i ett team på ca 10 personer där ni tillsammans ansvarar för att leverera den bästa supporten till våra kunder och interna medarbetare.


Vem är du? Vi söker dig som har yrkeserfarenhet inom ekonomiadministration samt god datorvana. Microsoft Office, SAP Affärssystem, bokföring, kundreskontra, ekonomifrågor samt fördjupande kunskap inom Excel är meriterande. Har du en eftergymnasial utbildning är även detta meriterande, men det är inte ett krav.

Eftersom en stor del av arbetet sker i interaktion med andra har du en mycket god förmåga att kommunicera både muntligt och skriftligt, på såväl svenska som engelska. Önskvärt är också att du drivs, eller än bättre har erfarenhet, av utveckling samt förbättringar i dagliga processer.
Som person brinner du för administration och tycker om ordning och reda. Du har en god samarbetsförmåga, är flexibel och serviceinriktad. Vidare är du engagerad och arbetar strukturerat på ett effektivt sätt.


Varför Carlsberg? Varför välja Carlsberg? Carlsberg Sverige är, med mer än 50 starka varumärken, Sveriges ledande dryckesföretag. Några av våra välkända och populära varumärken är Falcon, Carlsberg, Eriksberg, Ramlösa, Festis, Somersby och Pepsi. Som en del av Carlsberg Group med över 40 000 anställda världen över kan vi erbjuda dig en spännande roll i en både lokal och global kontext, med stora möjligheter till karriärutveckling. Vår framgång är resultatet av de unika människor som arbetar här med våra fantastiska och varierande varumärken. Vi arbetar aktivt för att göra vår arbetsplats mångsidig, rättvis och inkluderande. Tillsammans brygger vi för en bättre dag och morgondag!
Lyssna gärna mer på vår podcast där vi berättar om hur det är att arbeta på Carlsberg: https://open.spotify.com/episode/6wkarS9pS1IqXCUEMq5WVT

Låter detta intressant? Skicka in din ansökan redan idag! Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan därför tillsättas innan sista ansökningsdag, den 1 november 2024. Om du har frågor gällande rollen är du varmast välkommen att kontakta Mikael Nylén, Back Office Manager på mikael.nylen@carlsberg.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Carlsberg Sverige - Falkenberg Falkenberg
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 oktober 2024
  • Ansök senast: 1 november 2024

Postadress

Årstadvägen
Falkenberg, 31122

Liknande jobb


Ordermottagare / operativt inköp

Ordermottagare / operativt inköp

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Administratör

20 december 2024