Back Office Support sökes till växande företag!

Arbetsbeskrivning

Är du en organiserad person som vill ha ett arbete med varierande uppgifter och mycket ansvar? För vår kunds räkning söker vi just nu dig som vill arbeta som back office support där allt ifrån lageransvar till inköp blir din vardag!

Dina arbetsuppgifter

Som back office support hos vår kund kommer du att ha en varierande roll med olika arbetsuppgifter. Huvuduppgiften kommer att bestå av att sköta företagets lager. Du kommer att se till så att det är ordning och reda på lagret och se till att alla saker har artikelnummer. Vidare kommer du även ta hand om inkommande och utgående leveranser av material och produkter som används när montörer och tekniker bygger nya samt reparerar gamla kylanläggningar hos företagets kunder. Att göra beställningar via webshop på material som saknas i lager kommer också ingå i dina arbetsuppgifter. Du ska se till så att teknikerna och montörerna har de saker de behöver för att kunna utföra sitt arbete ute hos kund. Till en början kommer du att få lista från projektledarna på dessa saker men efter ett tag kommer du själv att lära dig detta. I dina arbetsuppgifter ingår även ansvar för företagets bilar vad gäller service, tvätt osv.

Arbetsuppgifter:
- Hålla ordning på lagret, se till så att allt har artikelnummer
- Ta hand om inkommande och utgående leveranser
- Göra beställningar på material
- Ansvara för företagets bilar (tvätt, service, däckbyte osv)

En inledande period kommer du att bli upplärd med möjligheter att fråga de som idag utför de uppgifter du kommer att göra.


Om företaget

Vår kund är ett företag som levererar tjänster och produkter inom främst kylteknik. De tillhandahåller nya lösningar som minskar energiförbrukningen vilket i sin tur gynnar både konsumenter och miljön. De utför både service och installation på olika områden, bland annat i butiker, industrier och fastigheter. Idag är de ca 15 stycken med geografisk placering i Partille, ca 10 minuter från Göteborg centrum.

Vår kund erbjuder en härlig arbetsplats där de ser varje medarbetare och dennes förutsättningar. De satsar på vidareutveckling i form av olika utbildningar.


Din profil

För att bli aktuell i rollen som back office support är det av vikt att du har grundläggande datorkunskaper för att kunna hantera beställningar och liknande. Du ska även ha B-körkort för att kunna se efter företagets bilar.

Det är ett plus om du som söker har tidigare erfarenhet av lagerarbete eller kylteknik, rörläggeri eller liknande för att enklare få koll på sakerna som behövs i lager.

Skallkrav:
- Grundläggande datorkunskaper
- Körkort B

Meriterande:
- Erfarenhet av lagerarbete, kylteknik, rörläggeri eller liknande

Som person ser vi att du inte är rädd för att ta tag i saker där du ser att det behövs. Du ska ha ett eget driv och vara duktig på att organisera, planera och strukturera. Du ska trivas med att vara självständig och ta stort ansvar. Noggrannhet bör också vara en egenskap du som söker skulle beskriva dig med då det är av vikt att beställning av material och liknande blir rätt för att montörer och tekniker ska kunna utföra sitt arbete.

Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.


Om oss

Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.



Villkor

Arbetstider: 7-16
Arbetsort: Partille
Omfattning: Heltid, tillsvidare
Start: Omgående alt. 24/10

Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatumet, skicka in din redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 27 september 2016

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


29 oktober 2024

28 oktober 2024