Arbetsbeskrivning
Är du en strukturerad och lösningsorienterad person som brinner för att ge stöd och hålla ordning på detaljer? Då kan du vara den vi söker till vårt kundföretag i Falkenberg för en Back Office-roll!
Hur kommer dina arbetsdagar se ut?
Som Back Office-medarbetare hos oss får du en central roll i att säkerställa att vår verksamhet fungerar smidigt. Du kommer att arbeta i en dynamisk miljö och vara en viktig kugge i maskineriet för att stötta kollegor och bidra till framgångsrika leveranser.
I rollen som Back Office-medarbetare kommer du bland annat att:
Hantera och uppdatera dokumentation.
Stödja kollegor med rapportering, statistik och analyser.
Bidra till förbättring och utveckling av administrativa processer.
Bistå i frågor som rör arbetsmiljön, exempelvis genom att hantera dokumentation kopplad till arbetsmiljöpolicy, säkerhetsföreskrifter och rapporter. Du kommer även att delta i arbetet med att förbättra och följa upp våra rutiner för en trygg och trivsam arbetsmiljö.
Vem är du?
Vi tror att du är en person som har en naturlig fallenhet för att skapa struktur och hålla ordning i vardagen. Du har erfarenhet från administrativa roller eller liknande och vet vad som krävs för att hantera flera uppgifter samtidigt – alltid med ett skarpt öga för detaljer och en förmåga att prioritera rätt saker vid rätt tidpunkt.
Du är självgående och gillar att ta tag i saker direkt. När ett problem dyker upp ser du det snarare som en möjlighet att hitta en lösning än ett hinder, och du har ett driv som gör att du inte räds att ta initiativ. Samtidigt är du en lagspelare som ser värdet i att samarbeta och bidra till en positiv och hjälpsam stämning på jobbet.
Kommunikation är en av dina styrkor – du kan uttrycka dig tydligt och professionellt, både skriftligt och muntligt. Dessutom är du bekväm med att använda digitala verktyg och system i ditt arbete och ser teknik som ett stöd snarare än ett hinder. För att lyckas i rollen ser vi att du behärska svenska och engelska i tal och skrift, ytterligare språkkunskaper är meriterande. Även kunskaper i Excel är ett krav för att lyckas i tjänsten.
Arbetstider: måndag-fredag dagtid
Omfattning: Heltidsanställning
Placeringsort: Falkenberg
När du blir en av oss
Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!
Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.
Vad händer när du har sökt tjänsten?
För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Robin Larsson på robin.larsson@onepartnergroup.se. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.