OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten:
Sensec har under de senaste åren etablerat sig som en stark aktör inom personlig säkerhet. Nu söker de sin nästa medarbetare för att ytterligare stärka sitt team.
Som Back office på Sensec Personlig Säkerhet kommer du främst att agera stöd åt företagets kunder samt säljare. Det kommer innebära mycket administrativt arbete vilket kräver att du som person trivs i en administrativ roll.
I och med att denna tjänst ansvarar för Sensecs kundservice kommer du vara en av Sensecs viktigaste personer. Du kommer vara i daglig kontakt med olika kunder genom att både ta emot inkommande samtal samt arbeta med de kontinuerliga uppföljningarna som ingår i tjänsten.
Du kommer få,
- Ansvar för inkommande kundsupport via telefon och mail.
- Registrera och administrera serviceärenden.
- Bidrar till företagets utveckling och våra processer.
- Kundbearbetning av definierade befintliga kunder. Bearbetning sker i huvudsak via telefon. De kunder back office ansvarar för skall registreras i Sensecs CRM.
- Ansvara för merförsäljning på befintlig kundstock
- Rapportera pågående och inkommande affärer till CRM varje vecka.
- Hålla en god servicenivå för våra kunder.
- Administrera ovanstående med hjälp av CRM-system och Sensec Personlig Säkerhets interna rutiner.
- Registrera och administrera larmabonnemang i larmhanteringssystem och CRM.
- Utföra funktionstest av produkter och tjänster innan leverans.
- Paketera och leverera produkter.
Kvalifikationer:
Vi tror att du som person sprider glädje och god energi. Du trivs i en roll där nu har mycket kontakt med människor. Vi tror även att du trivs i en stöttande roll och är duktig på att samarbeta med andra människor. Vi tror även du är en person med gott ordningssinne som gillar ordning och reda.
I denna rekrytering lägger vi stor vikt på dina personliga egenskaper, tidigare erfarenhet av kundtjänst eller annan administrativ tjänst/utbildning är meriterande.
Du erbjuds:
En trevlig arbetsplats med utvecklingsmöjligheter.
En bra grundlön+möjlighet till provision.
Ansökan:
Vi jobbar med ett löpande urval och det innebär att tjänsten kan komma att tillsättas redan innan sista ansökningsdag. Vi uppmuntrar dig därför att söka så snart som möjligt.
Du ansöker på B3 Personals hemsida www.b3p.se under Lediga tjänster.
Om du har frågor om tjänsten är du mer än välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på alexander@b3p.se. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail, endast frågor.
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulf Gresté
076-3189499
Anna Wärdell
Alexander Ytterberg
0763286953
Alexander Ytterberg
Isabelle Westner
0760200808
Axel Axelsson