Back-officemedarbetare

Arbetsbeskrivning

MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT. För kunds räkning söker vi en medarbetare till ett framgångsrikt internationellt företag inom konsumentvarubranschen. Företaget är amerikanskt och har verksamhet över hela världen. Du kommer att tjänstgöra på det nordiska huvudkontoret i Stockholm. Din roll innehåller många[administrativa arbetsuppgifter inom orderadministration och[avvikelsehantering.[ Vi söker dig som har erfarenhet av från liknande arbetsuppgifter (back-office, ordermottagning eller annan administration). Som person är du noggrann, effektiv och stresstålig samt har förmåga att självständigt driva ditt arbete framåt. Engelska behärskar du utan problem. Du har goda kunskaper i MS Officepaketet, särskilt Excel. Det är en fördel ifall du har arbetat med SAP eller[ett annat integrerat affärssystem är det en fördel.[ Skicka din ansökan snarast då urvalsarbetet sker kontinuerligt och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MultiMind Bemanning AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 29 augusti 2007
  • Ansök senast: 5 september 2007

Besöksadress

Kungsgatan 66
None

Postadress

Kungsgatan 66
Stockholm, 11122

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010