OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT. För kunds räkning söker vi en medarbetare till ett framgångsrikt internationellt företag inom konsumentvarubranschen. Företaget är amerikanskt och har verksamhet över hela världen. Du kommer att tjänstgöra på det nordiska huvudkontoret i Stockholm. Din roll innehåller många[administrativa arbetsuppgifter inom orderadministration och[avvikelsehantering.[ Vi söker dig som har erfarenhet av från liknande arbetsuppgifter (back-office, ordermottagning eller annan administration). Som person är du noggrann, effektiv och stresstålig samt har förmåga att självständigt driva ditt arbete framåt. Engelska behärskar du utan problem. Du har goda kunskaper i MS Officepaketet, särskilt Excel. Det är en fördel ifall du har arbetat med SAP eller[ett annat integrerat affärssystem är det en fördel.[ Skicka din ansökan snarast då urvalsarbetet sker kontinuerligt och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37