OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ollyroom etablerades år 2010 och är en nordisk barn- och babybutik på nätet. Vi befinner oss just nu i en mycket stark tillväxt och är ett av Nordens snabbaste växande e-handelsföretag. Jollyroom skall vara det självklara valet i barnfamiljens vardag. Vi servar fler än 550 000 kunder och har allt för barnen mellan 0 till 12 år samt ett heltäckande sortiment för gravida. Vi har över 40 000 artiklar och 21 000 kvm lager samt kontor på Tagenevägen i Hisings Kärra. Hos Jollyroom finner barnfamiljen både välkända och nya varumärken. Vi erbjuder våra kunder slagkraftiga priser och garantier såsom 365 dagars öppet köp och prisgaranti. Hos Jollyroom skall man få den bästa upplevelsen!
Grundarna bakom Jollyroom har 20 års erfarenhet inom näthandel. Vi har tidigare byggt upp Komplett som är störst inom näthandel i Norden, med en omsättning på 6,7 mdkr. Komplett togs över av nya ägare år 2011.
Möjligheten till expansion och framgång har aldrig varit större. En ansökan till oss innebär att du vill satsa och utvecklas tillsammans med oss. Tillsammans skall vi nå vårt mål: Ledande aktör i Norden.
Ansvar:
En back up till Returchefen är en returmedarbetare i grunden som tilldelats vissa arbetsledande uppgifter av returchef och kan fungera som dennes ställföreträdare i organisationen. En back up ser till att alla förekommande arbetsuppgifter inom retur- och reklamationsavdelningen utförs och att processerna följs i linje med gällande rutiner samt företagets riktlinjer och instruktioner. Back up-medarbetaren jobbar övervägande operativt och är en självklar del i den dagliga driften av avdelningen.
Arbetsuppgifter:
- Utföra ordinarie retur- och reklamationsarbete
- Vara Returchefens ställföreträdare vid dennes frånvaro
- Arbetsleda enligt tilldelade instruktioner och anvisningar från Returchef
- Introducera och utbilda vid behov arbetsprocesser och instruktioner för teammedlemmarna
- Att vid behov leda informationsmöten för teamet
- Att schemalägga på uppdrag av Returchefen
- Hålla god ordning och reda samt verka för ett gott arbetsklimat på arbetsplatsen
- Vara ett gott föredöme
Kvalifikationer:
- Gymnasiekompetens
- Minst ett halvårs arbetslivserfarenhet från retur- och/eller reklamationsarbete
- Har varit ledare eller har ambitionen att bli ledare
- Goda datakunskaper
Personliga egenskaper:
- Kundorienterad
- Förmåga att kommunicera med teammedlemmar på ett effektivt sätt
- Positiv till förändring och förbättring
- Resultat- och lösningsinriktad
Vi erbjuder:
- Entreprenörsdriven verksamhet
- Hög utvecklingstakt
- Spännande bransch
- Stort eget ansvar och varierande arbetsuppgifter
- Friskvårdsbidrag
- Ungdomlig och pulserande miljö
- Kollektivavtal för alla anställda
- Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city
Upplägg och ansökan:
- Start: Omgående eller överenskommelse
- Omfattning: Heltid (6 månaders provanställning tillämpas)
- Placering: Hisings Kärra
- Ansök genom att maila CV och personligt brev till jobb@jollyroom.se
- Kontakt: Nicole Berger via nicole.berger@jollyroom.se
- Ange referens på ansökan: Retur Back up
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.
Vi arbetar löpande med rekryteringen och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, så var gärna snabb med din ansökan.
Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer.
Kontaktpersoner på detta företaget
Personalchef Terese Fernbring
Personalansvarig Terese Fernbring
Terese Fernbring
HR assistent Nicole Berger
Nicole Berger
HR Generalist Louise Bichler
HR Nicole Berger
Personalchef Terese Fernbring
HR Chef Terese Fernbring
Personalchef Terese Fernbring
0739808240