Arbetsbeskrivning
Som backoffice hos Bra Vision kommer du arbeta i vår kundservice med bla planering av service och installationer!
...och dina arbetsuppgifter handlar om att:
Planera installationer för våra montörer ute i fält –ansvarar för att de får rätt förutsättningar att utföra säkra och effektiva installationer
Vara spindeln i nätet –dvs ha daglig kontakt med våra kunder, montörer och andra funktioner inom företaget såsom sälj, produktion, ekonomi och teknik
Uppföljning – installationsrapportering och fakturering
Organisera installatörsmöten och utbildning
Typiska arbetsuppgifter är att boka in montörer hos kunder, samla in uppgifter inför installationen, koordinera med våra montörer. I samarbete med sälj och produktion säkra att rätt produkter finns tillgängliga vid installationen. Säkra att installationen blir lönsam, effektiv och säker. Hantera uppföljning i samarbete med montör samt fakturering.
Du kommer även arbeta med innesälj och registrera kundorder och assistera utesälj.
För att passa in i tjänsten söker vi dig som har erfarenhet av arbete inom exempelvis kundservice/försäljning/administration/projektledning. Du bör ha gymnasial utbildning. Du har god datorvana och bra kundbemötande.
Att kunna ta stort eget ansvar för dina arbetsuppgifter är viktigt och att kunna hålla i många trådar samtidigt.
Då vi är ett mindre företag är det viktigt att du är en lagspelare som passar in i teamet.
Du har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Nedan egenskaper ser vi som viktiga för att passa in i vårt team:
Strukturerad
Stresstålig
Problemlösare
Social
Tjänsten är på heltid 100%.