OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företaget:
Finansbolaget bedriver verksamhet i hela Norden och erbjuder finansierings- och paketeringslösningar till moderbolagets kunder. De bidrar till ökad lönsamhet och ökad säljkraft, för såväl moderbolaget som för externa samarbetspartners och återförsäljare. Deras slagkraftiga portfölj skapar kundnytta i form av behov, funktion och pris. Tjänsten är på företagets huvudkontor i Stockholm där du får arbeta i en händelserik arbetsmiljö och erbjuds stora möjligheter att utvecklas.
Arbetsuppgifter:
I rollen som kundsupport arbetar du på företagets backoffice-avdelning. Arbetet består av många olika uppgifter som exempelvis att besvara inkommande ärenden via telefon och mail, registrering av avtal, betalning av leverantörsfakturor, hantera inkommande post, fakturascanning, framtagning av rapporter samt olika beräkningar av finansiell karaktär.
Du blir en del av ett flexibelt och kundorienterat team där problemlösning och att föreslå förbättringar också är en viktig del av din roll. Därtill förväntas du ta ett stort eget ansvar för arbetsuppgifterna och samarbetet i gruppen.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Gymnasial utbildning
• Tidigare erfarenhet från kundservice och/eller administration, meriterande inom bank och finanssektorn
• Goda kunskaper i Excel och god systemvana
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska
• Meriterande med erfarenhet från finansbranschen, avtalshantering och/eller leasingadministration samt kunskaper inom intäktsstyrning och resultatpåverkan
Stor vikt kommer att läggas vid personlighet i urvalsprocessen. Vi söker dig som är serviceinriktad och mån om att alltid sätta kunden i fokus. För att trivas i rollen är du snabbtänkt, logiskt tänkande och har en god problemlösningsförmåga. Vidare har du lätt för att samarbeta med andra, samtidigt som du är trygg i din yrkesroll. Vi söker dig som har ett metodiskt och proaktivt arbetssätt samt som trivs i en föränderlig miljö.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Financial Contract Specialist, ekonomi, finans, backoffice, administratör, leasing, telekom, leasingadministratör, contract, Excel, kundtjänst, kundservice, service, support, kundsupport, administratör, administration, fakturahantering, fakturor, heltid, Stockholm
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund