Backoffice administrative specialist till Swedbank

Backoffice administrative specialist till Swedbank

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Rollen som Backoffice administrative specialist innebär till stor del administrativa uppgifter men du kommer även att ha mycket kontakt med våra kontraktsägare och konsulter. I rollen arbetar du med on- och offboarding av konsulter samt administrativ stöttning så som behörigheter och förlängning/avslutande av uppdrag. Arbetsuppgifterna innefattar även kontrakthantering och arbete i administrativa system.

Du kommer att ingå i ett team på 4 personer där du jobbar nära konsultchefen. Kontoret är beläget i Sundbyberg men det finns en flexibilitet kring att arbeta på distans och från vårt andra kontor beläget på Norrmalm.

I din roll som Backoffice administrative specialist kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- On- och offboarding av konsulter
- Administrativt stöd
- Kontrakthantering
- Arbete i administrativt system
- Kontakt med kontraktsägare och konsulter

Tjänsten som Backoffice administrative specialist är ett konsultuppdrag med start 1/8-22 och sträcker sig till och med 31/3-23

Om dig
Vi söker dig som är redo att representera Swedbank i mötet med konsulter och konsultleverantörer samt har goda administrativa färdigheter. Du behöver behärska både svenska och engelska obehindrat i tal och skrift och dessutom ha en god förmåga i bemötandet av människor.
Vidare ser vi att du är initiativtagande, självgående och kommunikativ.

Viktigt för tjänsten är:
- Flytande i svenska i tal och skrift
- Administrativa färdigheter
- Initiativtagande
- Självgående
- Kommunikativ

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Swedbank
Swedbank erbjuder lån, betalningar och sparande för att förenkla vardagen för privatpersoner och företag. Vi har våra rötter i den svenska sparbanksrörelsen som startade 1820.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Deni Ilic via deni.ilic.adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Backoffice administrative specialist, administration, administrator, Stockholm, Adecco, Swedbank

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 juni 2022
  • Ansök senast: 20 juli 2022

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


7 oktober 2024

7 oktober 2024