Backoffice administratör

Backoffice administratör

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet av administrativa roller där du har använt CRM-system eller backofficesystem? Är du en problemlösare med en social, initiativrik och noggrann inställning? Då kan detta vara tjänsten för dig! Vi söker just nu en Backoffice administratör för ett konsultuppdrag hos Dun & Bradstreet i Solna. Uppdraget är på heltid med önskat tillträde 2024-09-10 och förväntas pågå fram till 2025-05-30.

Om tjänsten
Dun & Bradstreet är en ledande global leverantör av data-, statistik- och AI-drivna plattformar. D&B's syfte är att erbjuda högkvalitativ data och programvaror med inriktning på kredit-, affärs- och marknadsinformation. Enheten Nordic Customer Service, som ingår i Nordic Operations, har i uppdrag att se till att kundservice och leveranser sker enligt avtal. De arbetar för hög konkurrenskraft genom kvalitet, korta ledtider och förståelse för kundens behov. Samtidigt strävar de efter automatisering, processutveckling och ständiga förbättringar.

Nu söker Dun & Bradstreet en backoffice administratör till teamet Entitlement Management. Arbetet består främst av att hantera faktureringsförberedelser, krediteringar och behörighetsuppsättning vid ny leverans av kredittjänster, dessutom kommer du besvara supportfrågor.

Teamet består av 12 personer där sammanhållningen och blandningen av åldrar och bakgrund är det som gör avdelningen starka. Ledorden är kundfokus och lagarbete. Som ny hos Entitlement Management sätter ni tillsammans upp en plan för att stötta och stärka din roll i teamet.

Vem är du?
Vi söker dig som uppfyller följande krav:

• Tidigare erfarenhet av administrativa uppdrag
• Krav att du har tidigare erfarenhet av att arbeta i CRM-system, helst Salesforce, eller Backoffice-system.
• Du har lätt för att lära dig ett nytt system, gillar att ta ansvar och har god förståelse för kundernas behov.
• Du tycker om att effektivisera processer med kundperspektivet i fokus och drivs av att utvecklas och lära dig nya saker.
• Flytande kunskaper i svenska och engelska på mellannivå
• Ser god service som en självklarhet
• Du är noggrann och strukturerad i ditt arbete


Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.



Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 september 2024
  • Ansök senast: 3 oktober 2024

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024