BackOffice Administratör

BackOffice Administratör

Arbetsbeskrivning

BackOffice Administratör

Känner du för att arbeta på ett stort väletablerat bolag inom industri som varje år slår sin budget och fortsätter växa. Då har du hittat helt rätt, Kraftsams kund söker just nu sin nästa BackOffice Administratör. Du kommer arbeta i dom norra delarna av Stockholm med personer som besitter gedigen erfarenhet och kommer erbjuda dig en ultimat introduktion för att du så snabbt som möjligt.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

Allmän kontorsadministration
Kundtjänstsamtal
Hantera inköps- och arbetsorder
Fakturering
Ansvarig för backoffice inventering/inköp
Även andra arbetsuppgifter förekommer


Med dessa arbetsuppgifter tror vi att du kommer ha en rolig men också spännande tid hos oss.

Vi värdesätter personer efter personlighet och mindre efter ett CV. Vi har personer anställda från alla möjliga olika branscher så oavsett vad du gjort sedan tidigare hoppas vi kunna läsa din ansökan!

Kompetens och erfarenhetskrav:

Lägst avslutad gymnasieutbildning
Meriterande om du även har annan administrativ eller ekonomisk utbildning
Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift
Du är självgående
Du har lätt för att strukturera ditt arbete
En positiv och glad inställning
Meriterande om du även behärskar Officepaketet inkl. Excel.


Känner du att du passar in på dessa punkter så tveka inte med att skicka in din ansökan redan idag!

Du söker med CV och personligt brev där du beskriver varför just du passar för tjänsten. För frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på Andreas.bergin@kraftsam.se

Sammanfattning

Besöksadress

Box 491 69
None

Postadress

Box 491 69
Stockholm, 10029

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024