OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
StudentWork är ett nordiskt bemanningsföretag med kontor i Stockholm, Helsingfors och Tammerfors.Vi arbetar med personaluthyrning, rekrytering och outsourcinguppdrag.Läs gärna mer om oss på www.studentwork.se.På uppdrag av kund söker vi nu en backoffice-administratör.Vår kund är en leverantör av profil- och presentartiklar, med ungefär 4000 kunder per år.Företaget har sitt kontor i sjönära lokaler innanför tullarna i Stockholm. Som backoffice-administratör hos vår kund arbetar du i en bred roll inom backoffice, innesälj och administration.Du har mycket kontakt med kunder, där både inkommande och utgående samtal hör till vardagen.Administrationen rör bland annat orderhantering och säljprocessen. Kravprofil: - Du är flexibel och trivs i en bred och allsidig tjänst.- Som person är du social, noggrann, strukturerad och driven.- Du har sammanlagt fem års erfarenhet från arbetslivet, från t.ex kundtjänst, försäljning, support och administration - Du är mycket datavan, och har framförallt jobbat i windows tidigare.Du har arbetat i registreringsprogram tidigare.- Då du har kontakt med kunder behöver kommunicera obehindrat på både svenska och engelska, både muntligt och skriftligt Uppdraget startar i början av februari, och är en heltidstjänst.Tjänsten är ny på företaget vilket innebär att du har stora möjligheter att själv påverka hur den ska utformas, samtidigt som det ställer krav på en god organisationsförmåga för att anpassa och skapa nya rutiner för arbetet.Övrigt: Uppdraget inleds med bemanning, vilket innebär att du anställs som konsult via StudentWork men arbetar i vår kunds lokaler.För rätt person finns goda chanser till förlängning och eventuellt anställning hos vår kund!Låter detta intressant?Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag!