OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Dun & Bradstreet har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Dun & Bradstreet en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida.
Om företaget:
Dun & Bradstreet hjälper kunder och partners att växa och frodas genom kraften i data, analys och datadrivna lösningar. Idag är de fler än 6 000 anställda runt om i världen, vilket gör företaget till en etablerad ledare inom affärsbeslutsdata och analytiska insikter. Dun & Bradstreets data och insikter är värdefulla i alla faser av en affärslivscykel oavsett ekonomisk miljö. Varje dag hittar de nya sätt att stärka en prisbelönt kultur och påskynda kreativitet, innovation och tillväxt. Dun & Bradstreets syfte är att hjälpa kunder att förbättra sina affärers prestanda med hjälp av deras molntjänst och Live Business Identity.
Arbetsuppgifter:
I rollen som Backoffice administratör blir du en del av Dun & Bradstreets Entitlement Management team. Arbetet består främst av att hantera faktureringsförberedelser, krediteringar och behörighetsuppsättning vid ny leverans av kredittjänster samt att besvara supportfrågor. Teamet består av 12 personer med en mycket god sammanhållning där teamets ledord är kundfokus och lagarbete. Som medarbetare hos Dun & Bradstreet erbjuds du en gedigen introduktion och stöttning för att stärka dig i din roll.
• Faktureringsförberedelser
• Krediteringar
• Behörighetsuppsättningar vid kredittjänster
• Besvara supportfrågor
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Tidigare erfarenhet av CRM- och/eller backofficessystem
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
Vi söker dig som drivs av att leverera förstklassig service, trivs med att arbeta administrativt och nära andra delar av företaget. Du är noggrann och strukturerad i ditt arbete och du gillar att ta ansvar samt har god förståelse för kundens behov. Vidare stävar du för att ge utmärkt support och ser affärsnyttan i det du gör. Du tycker om att effektivisera processer med kundperspektivet i fokus och drivs av att utvecklas och lära dig nya saker.
Övrig information:
Start: 20 augusti
Plats: Stockholm, Solna med möjlighet till hybridarbete
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund