Backoffice administratör till Dun & Bradstreet

Backoffice administratör till Dun & Bradstreet

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi dig som vill komma inpå ett spännande och roligt företag i rollen som Backoffice administratör. Du kommer initialt att arbeta som konsult genom oss på ambition:x, men det finns ävenstora möjligheter att bli överrekryterad på sikt.
Om tjänstenDNB söker nu en Entitlement Excecutive till deras team Entitlement Management. Enheten Nordic Customer Service har i uppdrag att se till att kundservice och leveranser sker enligt avtal. De arbetar för hög konkurrenskraft genom kvalitet, korta ledtider och förståelse för kundens behov. Samtidigt strävar de efter automatisering, processutveckling och ständiga förbättringar.I rollen som Entitlement Excecutive hanterar man beställningar och supportfrågor DNB's våra kredit och marknadstjänster. Du kommer att ingå i en grupp på 8 personer och i ett team på 12. Huvuduppgiften är att tillsammans med andra i teamet hantera faktureringsförberedelser, krediteringar och behörighetsuppsättning vid ny leverans.Då teamet hanterar fakturering av leveranser är behovet som störst sista veckan i varje månad och utifrån det schemaläggs ledighet/semestrar.Entitlement management är ett team med stor stolthet i det de gör. Sammanhållningen och blandningen av åldrar och bakgrund är det som gör dem starka. Deras ledord är kundfokus och lagarbete. Som ny hos oss sätter de upp en plan tillsammans för att stötta och stärka konsultens roll i teamet. Arbetsplatsen är kontoret i Solna men DNB praktiserar hybridarbete med valfrihet att arbeta halva tiden hemifrån.
I denna rekrytering kommer vi att göra en bakgrundskontroll.
Vi söker dig som har:
Tidigare erfarenhet av att arbeta i CRM system, helst Salesforce, eller Backoffice system.
Kommunicerar flytande på svenska och engelska
Personlighetsmässigt söker vi dig som: Har lätt för att lära dignya system och är van med föränderliga miljöer, gillar att ta ansvar, har god förståelse för kundernas behov och är inte rädd för att testa sig fram och utvecklas självständigt.
Drivs av att arbeta självständigt såväl som i grupp, leverera hög service, trivs med att arbeta administrativt och tillsammans med andra delar av företaget. Du är noggrann, lösningsorienterad, positiv och strukturerad i sitt arbete.
Tycker om att identifiera lösningar till såväl interna och externa frågeställningar och ärenden där denne kan se kopplingar för att effektivisera processer och kundupplevelsen.
Harkundperspektivet i fokus och drivs av att vara i ett högt presterande team och lära sig nya saker.

Välkommen med din ansökan!Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta charlotte.hoffstrom@edzagroup.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ed:Za
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 augusti 2024
  • Ansök senast: 29 januari 2025

Liknande jobb


9 december 2024

Regulatory Affairs Specialist

20 november 2024