OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du tillgänglig i närtid och har erfarenhet av att arbeta i CRM-system? Då kan rollen som Backoffice administratör till Dun Bradstreet vara nästa steg för dig!
Dina arbetsuppgifter
I rollen som Backoffice administratör kommer du tillhöra teamet Entitlement Management på enheten Nordic Customer Service, som har i uppdrag att se till att kundservice och leveranser sker enligt avtal. Du kommer att hantera beställningar och supportfrågor för Dun Bradstreets kredit- och marknadstjänster och ingå i en grupp om 8 personer och i ett team om 12 personer. Huvuduppgiften är att tillsammans med andra i teamet hantera faktureringsförberedelser, krediteringar och behörighetsuppsättning vid ny leverans. Då teamet hanterar fakturering av leveranser är behovet som störst sista veckan i varje månad och utifrån det schemaläggs ledighet/semestrar.
Entitlement Management är ett team med stor stolthet i det de gör. Sammanhållningen och blandningen av åldrar och bakgrund är det som gör dem starka. Deras ledord är kundfokus och lagarbete. Som ny hos oss sätter de upp en plan tillsammans för att stötta och stärka din roll i teamet.
Din bakgrund
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av fakturahantering och att arbeta i CRM-system, helst Salesforce eller Backofficesystem. Du har lätt för att lära dig nya system och är van vid föränderliga miljöer. Du behärskar det svenska och engelska språket i såväl tal som skrift.
För att trivas i roll som Backoffice administratör ser vi att du drivs av att arbeta självständigt såväl som i grupp, levererar hög service och trivs med att arbeta administrativt. Du är noggrann, tycker om att lära dig nytt och är strukturerad i ditt arbete. Vidare gillar du att ta ansvar, är positiv och tycker om att identifiera lösningar till såväl interna som externa frågeställningar som kan uppstå.
Om Dun Bradstreet
I närmare 200 år har Dun Bradstreet hjälpt kunder och partners att växa och nå framgång med hjälp av data, analys och datadrivna lösningar. Våra mer än 6 000 medarbetare över hela världen brinner för vårt unika uppdrag, och vi styrs av starka värderingar som gör oss till den etablerade ledaren inom data för affärsbeslut och analytiska insikter. Vår data och analys är värdefull i alla faser av ett företags livscykel, oavsett ekonomiska förutsättningar.
Vill du veta mer?
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Visstidsanställning fr.o.m. 10/9–2024 – 30/5–2025
Tillträde: 10/9
Du blir anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos Dun Bradstreet. Arbetsplatsen är på kontoret i Solna men Dun Bradstreet praktiserar hybridarbete med valfrihet att arbeta halva tiden hemifrån.
I konsultvärlden går det ofta snabbt så vänta inte med att skicka in din ansökan då vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningarna via mejl med hänsyn till GDPR.
Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Emelina Sjösten på emelina.sjosten@onepartnergroup.se eller Josefine Blomkvist på josefine.blomkvist@onepartnergroup.se.
När du blir en av oss
Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!
Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.
Vi ser fram emot att höra från dig!