Backoffice-administratör till expansiva Cibes Kalea

Backoffice-administratör till expansiva Cibes Kalea

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av att att arbeta i en stödfunktion med administration mot exempelvis en ekonomi- eller säljavdelning? Då tror vi att du skulle passa bra i tjänsten som backoffice-administratör. Då företaget är i tillväxt har de mycket roliga projekt på gång och i och med det också goda utvecklingsmöjligheter för dig som visar framfötterna. Då vi kommer att intervjua under juli månad ser vi fram emot att ta emot din ansökan så snart som möjligt.

OM TJÄNSTEN
I denna tjänst kommer du att ha ett tätt samarbete med säljteamet samt två andra backoffice-administratörer. Du har många kontaktytor och en varierad arbetsdag med högt tempo. Uppdraget kommer vara i minst ett år, med möjligheter till eventuell förlängning.

Du erbjuds


* Chansen att få in foten på ett växande, internationellt företag som har sitt huvudkontor i Gävle
* En dedikerad konsultchef från Academic Work som följer upp att du trivs på ditt uppdrag
* Stor frihet under ansvar i ditt arbete


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Ditt uppdrag är att skapa offerter utifrån underlag som du får in från dina kollegor i säljteamet. Du arbetar i ett CRM-system för att skapa och registrera offerter samt hanterar leveransvillkor. Att skapa en offert är ett gediget arbete där du kontrollerar ritningar, mått och har förståelse för de tekniska detaljerna - något som du får lära dig på plats. Du har främst datorn och telefonen som dina arbetsredskap.

VI SÖKER DIG SOM
* Har erfarenhet av att att arbeta i en stödfunktion med administration mot exempelvis en ekonomi- eller säljavdelning
* Har god systemförståelse, främst inom Excel
* Talar och skriver obehindrat på svenska
* Har ett intresse för teknik

Vi ser det som meriterande om du tidigare har varit i kontakt med leverantörer och/eller arbetat med offerter i tidigare arbete.

Främst kommer vi att gå efter din personlighet, där vi letar efter dig som kan arbeta noggrant och strukturerat samtidigt som du kan hålla ett högt tempo i ditt arbete. Det är även viktigt att du är en lagspelare som drivs av att hjälpa dina kollegor.

Övrig information


* Start: Omgående, men hänsyn till eventuell uppsägningstid
* Omfattning: Heltid
* Placering: Gävle
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 juli 2021
  • Ansök senast: 9 augusti 2021

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


3 oktober 2024

3 oktober 2024