OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
BackOffice Coordinator:
• Supporta säljare och kund kring försäljning och tjänster via ett ärendehanteringssystem samt telefon.
• Hantera tjänster i administrationssystemet
• Ta emot beställningar, leverera och fakturera utlandsrapporter
• Hantera ärenden enligt uppsatt rutin när kund bestrider order
• Bidra till utvecklings-, effektiviserings- och förändringsarbete
Om företaget
Vår kund erbjuder affärs-, kredit- och marknadsinformation av högsta kvalitet.
Din profil
Skallkrav:
• 1 års erfarenhet av kvalificerat administrativt arbete (ex: innefattar problemlösning)
• Flytande svenska och engelska muntligt samt skriftligt
Meriterande krav:
• Erfarenhet av en Backoffice-avdelning
• Fakturerat i Backoffice-system
• CRM-system
• Kunskaper inom ekonomi – fakturering
Personliga egenskaper och beteenden:
• Strukturerad
• Flexibel
• Analytisk
• Självgående
• Kommunikativ förmåga i tal och skrift
• God service och initiativförmåga
• Gillar högt arbetstempo, stresstålig
• God sommarbetsförmåga
Vi ser även att du som person är öppen och flexibel för förändringar i både tanke- och arbetssätt.
Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
Villkor
Ort: Centrala Göteborg
Start: Omgående och beräknas sträcka sig 6 månader med eventuell förlängning.
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996