Backoffice Coordinator

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter

BackOffice Coordinator:

• Supporta säljare och kund kring försäljning och tjänster via ett ärendehanteringssystem samt telefon.
• Hantera tjänster i administrationssystemet
• Ta emot beställningar, leverera och fakturera utlandsrapporter
• Hantera ärenden enligt uppsatt rutin när kund bestrider order
• Bidra till utvecklings-, effektiviserings- och förändringsarbete


Om företaget

Vår kund erbjuder affärs-, kredit- och marknadsinformation av högsta kvalitet.


Din profil

Skallkrav:
• 1 års erfarenhet av kvalificerat administrativt arbete (ex: innefattar problemlösning)
• Flytande svenska och engelska muntligt samt skriftligt

Meriterande krav:
• Erfarenhet av en Backoffice-avdelning
• Fakturerat i Backoffice-system
• CRM-system
• Kunskaper inom ekonomi – fakturering

Personliga egenskaper och beteenden:
• Strukturerad
• Flexibel
• Analytisk
• Självgående
• Kommunikativ förmåga i tal och skrift
• God service och initiativförmåga
• Gillar högt arbetstempo, stresstålig
• God sommarbetsförmåga
Vi ser även att du som person är öppen och flexibel för förändringar i både tanke- och arbetssätt.



Om oss

Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Villkor

Ort: Centrala Göteborg
Start: Omgående och beräknas sträcka sig 6 månader med eventuell förlängning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 12 maj 2016

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


31 oktober 2024

31 oktober 2024

KYC-specialist

31 oktober 2024