OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vi söker nu dig som vill arbeta backoffice hos en av våra kunder som sitter centralt i Stockholm. Tjänsten är på heltid och du kommer att arbeta tillsammans med en annan kollega.
Är du flexibel, lösningsorienterad och har erfarenhet av konferens, backoffice, värdinna och administration? Då kanske detta är tjänsten för dig?
Om oss
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering-, bemanning- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.
Vid bemanningsuppdrag blir du anställd av KFX HR-partner, och det är därför viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke samt engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.
Arbetsuppgifter
Som backoffice koordinator/konferensvärdinna hos vår kund kommer dina dagliga arbetsuppgifter innefatta bland annat:
- Ansvara för att hålla det rent och snyggt i konferensrum, kök och allmänna utrymmen
- Hälsa besökare såsom kunder och leverantörer välkomna
- Ta emot inkommande samtal
- Beställa kontorsmaterial och förbrukningsvaror
- Hantera post och paket
- Förbereda inför frukost- och lunchmöten
- Kontorsronder för att säkerställa att allmänna utrymmen är representativa
- Administration, såsom passerkort, deklarationer etc.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har tidigare erfarenheter av backoffice, konferens och administration. Meriterande om du har erfarenhet av yrken inom hotell, konferens eller liknande. Du skall även kunna skriva samt tala engelska och svenska bra. Goda datakunskaper är också ett krav.
Som person ska du ta tag i dina arbetsuppgifter med energi och glädje. Du ingår i ett team där du och din kollega ansvarar för att kontoret är representativt. Du ska vara flexibel och ha förmåga att prioritera, lyfta blicken samt att samarbeta och kommunicera med olika parter. I denna roll ställs även krav på gott omdöme, initiativförmåga och personlig mognad. Att ge gäster och besökare service i världsklass ska vara en självklarhet! Som backoffice koordinator/konferensvärdinna är du ansiktet utåt för företaget och därför kommer vi lägga stor vikt vid din personlighet. Här värdesätts även en problemlösaranda samt en professionell och affärsmässig inställning.
Övrigt
Du blir tillsvidareanställd hos oss på KFX HR-partner men arbetar hos vår kund. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är just
nu kl. 08:00 – 17:00, med 1 timmes lunch. Start sker i augusti.
Vi erbjuder dig förmåner som friskvårdsbidrag. Uppdraget startar i juni men urval sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag!
Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare, Mathilda Berg på 08-663 99 00.