Backoffice / Koordinator till PC Addon

Arbetsbeskrivning

PC AddOn AB grundades 1992 och företaget är idag en väl etablerad leverantör av IT-infrastruktur till företag och myndigheter. Vi har en hör kunskap inom detta område och har goda referenser från såväl mindre som börsnoterade företag. Vår affärsidé är att erbjuda kundupplevelse med förstklassig service och långa relationer. Lönsamheten ligger i att vara en helhetsleverantör av IT och att anpassa detta efter kundens förutsättningar. Vi levererar hårdvara, mjukvara, hostade tjänster och serviceavtal. Vårt åtagande är att hjälpa kunden att få en IT-miljö som ger högsta möjliga tillgänglighet utifrån förutsättningar och ekonomi.

Nu söker vi en Backoffice / Koordinator som kommer att ingå i en sammansvetsad arbetsgrupp med snabba beslutsvägar och som kommer kunna påverka både arbetsuppgifter och effektiviseringar inom IT-området. Du kommer få en bra förståelse för grunden inom IT och möjlighet att utvecklas inom exempelvis hårdvara eller mjukvara, sälj eller support.

Hemsida: PC AddOn - En Smartare IT-partner (https://www.pcaddon.se/)

Dina arbetsuppgifter består bland annat av att:

- Stötta säljavdelningen med att svara i telefon, konvertera offerter till order, offerera samt övrigt säljarbete

- Administrera webbshoppen i samråd med försäljningsavdelningen

- Hantering av ordrar och inkommande och utgående leveranser

- Ha löpande dialoger med både kund, leverantör/distributörer

- Bevaka avtal och sköta uppföljning av befintliga avtal

- Vara beredd att hämta/lämna produkter i närområdet

- Inventera lagret och hålla ordning och reda.

Krav:

- B-körkort

- Tillgång till egen bil

- God svenska och engelska i tal och skrift



Vi söker dig som:

- Har ett brinnande intresse för service

- Har ett intresse för IT

- Är ordningsam

- Är prestigelös och en doer som gärna "hugger in"

- Ser vad som behöver göras och gör det

- Har viljan att utvecklas

Vi tror att du din bostadsort är Upplands Väsby eller i dess närhet.

Övrigt:

Start: Omgående efter överenskommelse

Arbetstider: 08.00-17.00 (vid inventering kan helgarbete förekomma)

Placering: Företagets lokaler på Johanneslundsvägen 2 i Upplands Väsby

Anställningsform: Heltid tillsvidare med 6 månaders provanställning

Sista ansökningsdag: 2024-04-28



Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan.



Pga teknikaliteter hos Arbetsförmedlingen står Tillväxt Väsbys partner Thread AB som arbetsgivare i annonsens faktatext längst ner på annonsen i platsbanken. Tjänsten som beskrivs ovan är hos den arbetsgivare som omnämns i ovanstående text och det är också de som blir din arbetsgivare om det blir du som får tjänsten. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Väsby för att hitta just dig.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Tillväxt Väsby
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 mars 2024
  • Ansök senast: 28 april 2024

Liknande jobb


KYC Officer

KYC Officer

20 december 2024

Extrajobb inom AML

Extrajobb inom AML

20 december 2024

20 december 2024