OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största HR-partner inom rekrytering, konsulting och bemanning.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.För kunds räkning, söker vi en medarbetare till företagets Backofficefunktion.Vi ser gärna att du har vana av att ha arbetat i något affärssystem, meriterande är MOVEX 11 eller 12, dock inget krav.För denna tjänst krävs erfarenhet (3-5 år) av arbete med ekonomi, orderhantering, redovisning och Excel.Det finns dock inget krav på formell utbildning.Backofficetjänsten innebär att du kommer att fungera som stöd för avdelningar som ansvarar för leveranskontrakt och orderadministration.För att passa för tjänsten ska du behärska engelska, ha god känsla för siffror, ha lätt att lära nytt och trivas med arbete i grupp.Det är viktigt att vara noggrann eftersom det inte får bli fel vid inmatning och registrering.Som person är du flexibel, utåtriktad, självständig och noggrann.Låter tjänsten intressant för dig?Klicka på knappen "SKICKA ANSÖKAN" nedan för att registrera din ansökan.