Backoffice-medarbetare till CERTEX 🏗

Arbetsbeskrivning

Om tjÀnsten

Wrknest söker nu en Backoffice-medarbetare till CERTEX Svenska AB- en av Sveriges ledande leverantörer av helhetslösningar inom lyft, stÄllinor och service. CERTEX Àr ett bolag som grundades 1904 och som sedan 2007 tillhör Axel Johnson-koncernen och ingÄr i Axel J International och affÀrsomrÄdet Lifting Solutions. I vilka former lyft Àn förekommer exempelvis inom industrin, i hamnar, pÄ byggarbetsplatser, eller i gruvor, sÄ har CERTEX produkterna och tjÀnsterna som gör det möjligt. Som en del av Axel Johnson-koncernen finns en bredd, bÄde gÀllande produkter och kunskap, som gör koncernen till Europas ledande leverantör inom lyft.

De söker nu en serviceinriktad och prestigelös medarbetare som kan hjÀlpa till med bÄde kundservice, order och inköp.

I rollen kommer du bli en del av ett hÀrligt team pÄ ca 12 personer som alla Àr mÄna om varandra dÀr det finns ett hjÀlpsamt klimat. Det kommer Àven finnas en möjlighet att ta sig an fler uppgifter framÄt och utvecklas inom rollen.

Uppdraget Àr ett konsultuppdrag dÀr man blir anstÀlld som konsult hos oss pÄ Wrknest och arbetar pÄ plats hos kund. Starten Àr omgÄende och uppdraget strÀcker sig 6 mÄnader, med chans till överrekrytering efter det.

Dina framtida arbetsuppgifter

I rollen som Backoffice-medarbetare kommer du att ha varierade uppgifter som kommer bestÄ av att:

- Ta emot kundÀrenden genom CRM systemet dÀr du hanterar och lÀgger kundorders
- Leveransbevaka produkter som behöver bestÀllas in tillsammans med inköp
- Hantera enklare supportÀrenden via chatt och mejl, samt vara tillgÀnglig för kundförfrÄgningar via telefon


Rollen kan Àven komma att innebÀra enklare kontorsadministration och viss försÀljning. Eftersom CERTEX Àr en del av en internationell koncern kommer viss kommunikation att ske pÄ engelska.

Vi söker dig som har

- Gymnasial utbildning
- GrundlÀggande kunskaper inom Office-paketet
- Flytande kunskaper i svenska och engelska, bÄde i tal och skrift


Det Àr meriterande om du Àven har

- Relevant arbetslivserfarenhet inom kundservice, telefonsupport eller orderadministration
- Erfarenhet frÄn CRM-system


Vid denna rekrytering lÀgger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, dÄ de Àr avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstÄr att man inte kan allting frÄn början - men du ska ha en vilja att lÀra dig! DÀrför söker vi dig som Àr serviceinriktad, ansvarstagande, kommunikativ och noggrann. Som person har du Àven en positiv instÀllning, Àr social och har lÀtt för att knyta kontakter och samarbeta med bÄde kunder och kollegor.

Övrig information

Omfattning: Heltid, 40h/v

Start: OmgÄende

Plats: Stockholm, TĂ€by

Sök gÀrna sÄ snart som möjligt dÄ vi jobbar med löpande urval.

Om CERTEX Svenska AB

CERTEX Svenska AB Àr Sveriges ledande leverantör av helhetslösningar inom lyft, stÄllinor och service. Med över 100 Ärs erfarenhet, ett nÀtverk av bolag i Europa och fler Àn 7000 artiklar i sortimentet kan de hjÀlpa sina kunder att hitta den bÀsta lösningen för varje lyftrelaterat behov.

De anvÀnder deras Lifting KnowHow för att ge dig som kund bÀsta möjliga service och teknisk support, dÀr sÀkerhet Àr deras högsta prioritet och kvalitet alltid Àr i fokus.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wrknest
  • 1 plats
  • 6 mĂ„nader eller lĂ€ngre
  • Heltid
  • Fast mĂ„nads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 maj 2022
  • Ansök senast: 6 november 2022

Liknande jobb


26 november 2024

Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024