OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med och forma Sveriges digitala framtid i en inspirerande miljö och snabbföränderlig bransch? Då är Com Hem en perfekt arbetsplats – här kan du släppa loss kraften av din fulla potential!
Vi söker en person som ska arbeta med Kundtjänst/Backoffice på Com Hems kontor som är beläget på Kungsholmen. Arbetstiderna är 08:00-17:00 och du blir anställd av Kraftsam men arbetar hos vår kund Com Hem. Tjänsten ska tillsättas omgående och sträcker sig initialt fram till 1 mars 2018 stor chans till förlängning.
Com Hem är en leverantör av bredband till många av landets fastigheter. Innan de kan ta sig in i diverse lägenhetsbyggnader så måste fastighetsägarna kontaktas - det är där du kommer in. Du ska se till att det alltid finns godkännande och access. Det kommer även ingå en hel del andra administrativa arbetsuppgifter i ditt dagliga arbete.
Det ligger ett stort ansvar i att vara företagets kontaktperson gentemot fastighetsägare. Du kommer att prata mycket med företagets säljare och måste kunna argumentera med fastighetsägare samt hitta kreativa lösningar för alla möjliga olika problem som kan uppstå. Det tycker du bara är roligt och hinder är till för att lösas. Vi ser att du har ett kreativt sinne och en säljande attityd som bidrar till att du inte är rädd för att kontakta nya människor.
Din profil:
Strukturerad
Tidigare erfarenhet av administrativt arbete
Erfarenhet av försäljning alternativt mötesbokning
Kundorienterad, utåtriktad och professionell
Är positiv och initiativtagande
Är van att arbeta självständigt och med eget ansvar
Vi erbjuder
Ett arbete med frihet under ansvar
Ett spännande uppdrag
Möjlighet att arbeta för ett väletablerat företag
Möjlighet att utvecklas
Fast lön
Kontorstider 08:00 – 17:00
Vi ser fram emot din ansökan i form av CV och personligt brev.
Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att höra av dig till Sabri på: Sabri@kraftsam.se eller Johan på: johan@kraftsam.se
Varmt välkommen med din ansökan!