OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Prendo arbetar med att sälja produkter och helhetslösningar som skapar förstärker och förbättrar våra klienters relation till sina kunder och sin personal. Bolaget bedriver handel med arbetskläder, profilkläder, present- och profilreklam. Det har vi gjort sedan 1961. Vi finns på fyra orter i Sverige och har 15 anställda.
Vi söker en person till vårt huvudkontor i Nyköping. Du kommer främst att arbeta med orderhantering, fakturering och inköp. Det innebär även mycket kontakt med våra projektledare på våra olika kontor samt våra kunder och leverantörer. Erfarenhet från liknande arbete är meriterande.
Du skall ha god datorvana och behärska Svenska och Engelska i tal och skrift. Övriga Europeiska språkkunskaper är meriterande.
Tidigare erfarenhet från administration, fakturering, försäljning och inköp är meriterande.
Utbildning: Avslutad gymnasial utbildning. Meriterande med för tjänsten relevant eftergymnasial utbildning.
Meriterande: Erfarenhet av orderhantering och fakturering. Arbetat med export och/eller transport, inom och utanför EU. Erfarenhet av skeppning, betalningsvillkor/leveransvillkor. Erfarenhet av arbete i kundtjänst.
För att lyckas i tjänsten är du en person som är serviceinriktad och trivs med att kommunicera med människor, både skriftligt och muntligt. Du är noggrann och kan följa uppsatta rutiner, samtidigt som du ser helheten. Därtill är du flexibel, självgående i arbetet, prestigelös samt trivs med att arbeta i grupp.
Eventuella frågor besvaras av vår VD, Marcus Ekoff, tel 070-605 39 49. Vi tar endast emot ansökan via e-post. Tillsättning sker så snart vi finner lämplig sökande. Intervjuer sker löpande. Sista ansökningsdag 2022-09-18 Ange referens: Backoffice 2022. Skicka ansökan till marcus.ekoff@prendo.se
Arbetsgivare: Prendo AB Brukslagarvägen 5, 611 31 NYKÖPING
Kontaktpersoner på detta företaget
VD Marcus Ekoff
070 605 39 49