Backoffice order till Pecon Print

Arbetsbeskrivning

Backoffice Order till Pecon Print

Nu rekryterar vi en BackOffice order till Pecon Print i Borås. Pecon Print växer så det knakar, så är du halvgalen och tycker om när det går fort och det händer saker, då är du rätt person för detta jobb.

Pecon Print är en modern fullserviceleverantör i ständig utveckling som alltid ställer upp med stort hantverkskunnande och personlig service. De utför de flesta typer av tryck med hög kapacitet, precision och hög kvalitet.

De ser till marknadens behov och med vilja och engagemang levererar de alltid hög kvalitet och deras samlade expertis, oavsett tryckmetod.

Dina arbetsuppgifter

· Orderhantering

· Fakturering

· Inköp

· Ta hand om förfrågningar

· Korrekturjobb

· Offerter

Det innebär även mycket kontakt med dina kollegor samt Pecon Prints kunder och leverantörer. Erfarenhet från liknande arbete är meriterande men inte ett krav då vi kommer går mycket på dina personliga egenskaper samt viljan att utvecklas.

Vi ser gärna du har jobbat i Fortnox innan men det är bara meriterande

Krav

* Du skall ha god datorvana
* Behärska svenska i tal och skrift.
* Ha erfarenhet av att jobba i Illustrator
* Tidigare erfarenhet från administration är ett krav

Din profil

För att lyckas i tjänsten är du en person som är serviceinriktad och trivs med att kommunicera med människor, både skriftligt och muntligt. Du är noggrann och kan följa uppsatta rutiner, samtidigt som du ser helheten.

Därtill är du flexibel, självgående i arbetet, prestigelös samt trivs med att arbeta i grupp.

Övrig information

Placeringsort: Borås
Start: Enligt överenskommelse
Varaktighet: Tillsvidare
Arbetstid: Heltid

Lön: Enligt överenskommelse

Har du frågor angående tjänsten så kontakta gärna ansvarig rekryterare på Maxkompetens, Marie Sandvall på telefon 0733-205638
Urval och intervjuer kommer ske löpande i denna process så ansök gärna på www.maxkompetens.se redan idag!

Ansökningar via e-post mottages ej på grund av GDPR.

Om Maxkompetens

Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003. Vi har kunduppdrag i hela landet och kontor i; Stockholm, Växjö, Kristianstad, Halmstad, Borås & Göteborg. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 250 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.

Om Pecon Print

Pecon Print AB grundades 1987 som ett textiltryckeri. Vi har sedan dess utökat verksamheten till ett renodlat profil- och industritryckeri med stor bredd. Vi utför idag märkning av alla typer av produkter på marknaden.

Vi är flexibla

Vi har bred kunskap och kan exempelvis anpassa och kombinera olika typer av tryckmetoder. Vi har kapacitet att hantera orderstorlekar från ett fåtal till ett miljontal. Vi delar risken med kunden och vågar satsa.

Vi håller vad vi lovar

Vår långa erfarenhet gör att vi kan hålla de leveranstider, den kvalitet och det pris som vi kommit överens om.

Kvalitetsmedvetna

Vi använder oss av den senaste, bäst anpassade tekniken och den mest hållbara färgen för era uppdrag. Vi ser till att den överenskomna tryckprecisionen och leveranstiden hålls. Våra produkter kommer alltid snyggt packade och väl märkta vid leverans.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 556647-6957
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 mars 2022
  • Ansök senast: 13 april 2022

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024