OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Simonsen & Weel har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Simonsen & Weel en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företaget:
Simonsen & Weel AB är ett medicintekniskt företag med säte i Göteborg. Företaget grundades år 2008 och ägare är Diploma PLC, ett engelskt bolag med över 2500 anställda. Simonsen & Weel arbetar huvudsakligen med att leverera medicinteknisk utrustning till sjukvården med bland annat Landstingen som en av sina största kunder. Exempel på produkter de arbetar med är EKG-apparater, hjärtstartare och lungfunktionsutrustning. Här blir du en del av ett mindre team med familjär stämning och deras kontor är beläget i Mölndal.
Arbetsuppgifter:
I rollen som Backoffice och support kommer du att arbeta med att ta emot ordrar, skicka produkter samt hantera frakter och besvara frågor från kunder samtidigt som du har hand om lagerhantering och inköp. Du kommer även att få arbeta med företagets hemsida, göra utskick till kunder och utforma olika säljbroschyrer. Därtill hanterar du löpande ekonomiska uppgifter. Övriga arbetsuppgifter kan tillkomma där du har chans att påverka och utvecklas i din roll på sikt.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Arbetslivserfarenhet inom Backoffice
• God förmåga att uttrycka dig på svenska och engelska, i både tal och skrift
• God dator och systemvana
• Meriterande med arbetslivserfarenhet inom sjukvården
För att lyckas i rollen har du en känsla för service, tycker om att hjälpa andra och är prestigelös. Du är en person som tar tag i saker och upprätthåller ett professionellt bemötande både gentemot kollegor och kunder. Därtill tar du stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter och säkerställer att de blir slutförda i tid och med noggrannhet. För att trivas i rollen uppskattar du frihet i ditt arbete där du ges möjlighet att ta initiativ och utveckla befintligt arbetssätt. Du är dessutom utåtriktad och lyhörd för din omgivning, där du trivs i en samordnande roll med många kontaktytor. Slutligen är du öppen för förändringar och har viljan att anpassa ditt arbetssätt utifrån behov och förutsättningar.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Mölndal, Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord:
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund