Backoffice till Kinnarps

Backoffice till Kinnarps

Arbetsbeskrivning

Vi söker en backoffice medarbetare till Kinnarps försäljning i Sickla. Trivs du i en administrativ roll med fokus på att hitta lösningar? Vill du jobba med intern service och säkerställa struktur och ordning? Då kan du vara rätt spelare i vårt lag!


Din framtida arbetsgivare
Kinnarps är Europas ledande helhetsleverantör av inredningslösningar och arbetsplatsdesign för kontor, skolor och omsorgsmiljöer. Möblerna kännetecknas av hög kvalitet, innovativ design, låg miljöpåverkan och långa livscykler. Företaget har varit familjeägt sedan starten 1942, med tillverkning i Sverige och verksamhet i över 40 länder.
Läs mer på www.kinnarps.se

Vad erbjuder rollen?
Som medarbetare på Backoffice hanterar du en bred variation av administrativa arbetsuppgifter. Du är en viktig del i organisationen och arbetar med intern service och problemlösning.

Vanligt förekommande arbetsuppgifter innefattar bland annat:
- Analys och jämförelse av listor i Excel
- Orderhantering
- Bekräfta inköpsorder
- Skapa struktur och hitta lösningar på eventuella problem och hinder som uppstår

Du blir en del av ett framgångsrikt företag med ett välkänt varumärke. Du välkomnas av fina lokaler och en varm arbetsmiljö med härliga kollegor. Du jobbar i ett team om fem personer där samarbete och struktur är a och o.

Vem är du?
Vi söker dig som är strukturerad och ordningsam med ett öga för detaljer. Du trivs i en kommunikativ roll där du får hantera en variation av arbetsuppgifter och supportera dina kollegor internt. Vår kunds verksamhet bygger på samarbete, ett gott arbetsklimat och viljan att tillsammans lösa problem - därav bör du tycka om att arbeta i team och ha en social och kommunikativ förmåga.

Administration och struktur ligger dig varmt om hjärtat och du har inga problem att hantera Excel eller liknande program. Du bör även trivas i en analyserande roll då en stor del av arbetet går ut på att jämföra listor innehållande mycket text och siffor.

Om Team Effektiv
Effektiv är det innovativa och personliga företaget inom rekrytering, bemanning, coaching, matchning & interim. Idrottsrötterna och lagandan präglar bolaget, dels arbetar vi i team i våra bemannings- och rekryteringsprocesser, dels är sponsring till idrottsföreningar en betydande del.

Vi har en sportslig attityd mot våra konsulter och erbjuder schyssta villkor samt kollektivavtal. Vi vill ge de bästa förutsättningarna till dig som blir en del av Team Effektiv. Detta har lett till att Effektiv är en attraktiv arbetsgivare, vilket våra konsultundersökningar och våra utmärkelser Årets Rekryteringsföretag samt Årets Karriärföretag är ett bevis på. Företagets värdeord är Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga. Tillsammans bildar initialerna GULD. Effektiv vill ta guld med sina kandidater, konsulter, kunder och samarbetspartners varje dag.

För den här tjänsten kommer du att vara anställd via Effektiv och uthyrd som konsult till kundföretaget under en tidsbegränsad period med chans till förlängning.


Varmt välkommen med din ansökan
Låter tjänsten intressant?
Välkommen med din ansökan via effektiv.se. Intervjuer kommer att ske löpande. Sista ansökningsdatum är 12 mars. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Gabriella på gabriella.uddh@effektiv.se eller Emma på emma.lindberg@effektiv.se

Sökord
backoffice, admin, kontorsmaterial,

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AB Effektiv Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 februari 2023
  • Ansök senast: 12 mars 2023

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024