OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Why We Work at Dun & Bradstreet
Dun & Bradstreet unlocks the power of data through analytics, creating a better tomorrow. Each day, we are finding new ways to strengthen our award-winning culture and accelerate creativity, innovation and growth. Our 6,000+ global team members are passionate about what we do. We are dedicated to helping clients turn uncertainty into confidence, risk into opportunity and potential into prosperity. Bold and diverse thinkers are always welcome. Come join us!
Vi söker nu en Entitlement Excecutive till vårt team Entitlement Management. Enheten Nordic Customer Service, som ingår i Nordic Operations, har i uppdrag att se till att kundservice och leveranser sker enligt avtal. Vi arbetar för hög konkurrenskraft genom kvalitet, korta ledtider och förståelse för kundens behov. Samtidigt strävar vi efter automatisering, processutveckling och ständiga förbättringar.
Rollen
I rollen som Entitlement Excecutive hanterar du beställningar och supportfrågor om våra kredit och marknadstjänster. Du kommer att ingå i en grupp på 8 personer och i ett team på 12. Huvuduppgiften är att tillsammans med andra i teamet hantera faktureringsförberedelser, krediteringar, behörighetsuppsättning vid ny leverans av kredittjänster och fakturering och kreditering för marknadstjänster. Då vi hanterar fakturering av leveranser är behovet som störst sista veckan i varje månad och utifrån det shemaläggs semestrar. Vi fokuserar också på att utveckla och bidra till ständiga förbättringar som ett led i att förenkla för kunder och förbättra våra interna processer.
Kvalifikationer
Vi söker en kollega som drivs av att leverera hög service, trivs med att arbeta administrativt och tillsammans med andra delar av företaget. Du är noggrann och strukturerad i ditt arbete och det är ett krav att du har tidigare erfarenhet av att arbeta i CRM system eller backofficesystem. Du gillar att ta ansvar och har god förståelse för kundernas behov, vill ge utmärkt support och ser affärsnyttan i det du gör. Du tycker om att effektivisera processer med kundperspektivet i fokus och drivs av att utvecklas och lära dig nya saker. Du behöver tala flytande svenska och engelska på mellannivå.
Teamet
Entitlement management är ett team med stor stolthet i det vi gör. Sammanhållningen och blandningen av åldrar och bakgrund är det som gör oss starka. Våra ledord är kundfokus och lagarbete. Som ny hos oss sätter vi upp en plan tillsammans för att stötta och stärka din roll i teamet. Vår arbetsplats är kontoret i Solna men vi praktiserar hybridarbete med valfrihet att arbeta halva tiden hemifrån.
Ansökan
Intervjuer sker löpande då vi har som mål att få till en rekrytering till 1 september. Vill du veta mer om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Isabel Stål, Team Manager på Entitlement Management på e-post stali@dnb.com eller mobiltelefon +46 (0)76 114 28 22.
Ansökan
Intervjuer sker löpande då vi har som mål att få till en rekrytering till 1 september. Vill du veta mer om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Isabel Stål, Team Manager på Entitlement Management på e-post stali@dnb.com eller mobiltelefon +46 (0)76 114 28 22.
All Dun & Bradstreet job postings can be found at https://www.dnb.com/about-us/careers-and-people/joblistings.html. Official communication from Dun & Bradstreet will come from an email address ending in @dnb.com.