Backofficeadministratör till Dun & Bradstreet!

Backofficeadministratör till Dun & Bradstreet!

Arbetsbeskrivning

Vi söker en positiv och strukturerad backofficeadministratör till Dun & Bradstreet! Är du lösningsorienterad, flexibel och trivs med att hantera administrativa uppgifter i en dynamisk miljö? Då söker vi dig! Ta chansen att bli en del av teamet och skicka in din ansökan redan idag!
OM TJÄNSTENSom backofficeadministratör hos Dun & Bradstreet kommer du att spela en central roll i hanteringen av beställningar och supportfrågor relaterade till Dun & Bradstreets kredit- och marknadstjänster. Du kommer att ingå i en grupp på 8 personer inom enheten Nordic Customer Service, som har som uppdrag att säkerställa att kundservice och leveranser sker enligt avtal. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att inkludera faktureringsförberedelser, krediteringar och behörighetsuppsättning vid ny leverans.
Du kommer även att hantera ärenden där utredning krävs, som till exempel vid felaktigt registrerade betalningsanmärkningar. Rollen innebär också att granska och förbättra den information som skickas ut till kunder, samt hantera ärenden relaterade till GDPR och sekretessfrågor.
Arbetsplatsen är belägen i Solna, men Dun & Bradstreet erbjuder möjligheten att arbeta halvtid hemifrån genom deras hybridarbetsmodell.
VI SÖKER DIG
Vi söker dig som drivs av att arbeta både självständigt och i grupp, och som har en stark servicekänsla och förmåga att hantera administrativa uppgifter med precision. Du är en positiv, strukturerad och lösningsorienterad person med tidigare erfarenhet av att arbeta i CRM-system, gärna Salesforce eller andra ärendehanteringssystem.
Du har lätt för att anpassa dig till föränderliga miljöer, är ansvarstagande och har en god förståelse för kundernas behov. Du trivs med att identifiera lösningar på både interna och externa frågeställningar och gillar att arbeta i en dynamisk miljö där du får möjlighet att utvecklas och bidra till teamets framgång.
För denna tjänst krävs att du talar och skriver flytande svenska och engelska.
PRAKTISK INFORMATION
Uppdragsgivare: Dun & Bradstreet Placering: Solna, hybridarbete Omfattning: Heltid, konsultuppdragLön: Enligt överenskommelseStartdatum: Enligt överenskommelseWORKZ ERBJUDER DIG
Workz specialiserar sig på kundservice och erbjuder dig en grundlig utbildning och träning inom service och kundhantering. Efter avslutad utbildning blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Din karriärutveckling hos oss är helt upp till dina egna ambitioner, och vi stöttar dig fullt ut i din utveckling.
Som anställd hos Workz får du kollektivavtalsenliga villkor och en dedikerad operativ chef som utbildar och stödjer dig. Välkommen till Workz!
ANSÖKANVi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din e-post direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat i rekryteringsprocessen.Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 augusti 2024
  • Ansök senast: 29 januari 2025

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024