Arbetsbeskrivning
Backofficeadministratör Entitlement Management DNB söker nu en Entitlement Excecutive till deras team Entitlement Management. Enheten Nordic Customer Service har i uppdrag att se till att kundservice och leveranser sker enligt avtal. De arbetar för hög konkurrenskraft genom kvalitet, korta ledtider och förståelse för kundens behov. Samtidigt strävar de efter automatisering, processutveckling och ständiga förbättringar. I rollen som Entitlement Excecutive hanterar man beställningar och supportfrågor DNB's våra kredit och marknadstjänster. Konsulten kommer att ingå i en grupp på 8 personer och i ett team på 12. Huvuduppgiften är att tillsammans med andra i teamet hantera faktureringsförberedelser, krediteringar och behörighetsuppsättning vid ny leverans. Då teamet hanterar fakturering av leveranser är behovet som störst sista veckan i varje månad och utifrån det schemaläggs ledighet/semestrar. Entitlement management är ett team med stor stolthet i det de gör. Sammanhållningen och blandningen av åldrar och bakgrund är det som gör dem starka. Deras ledord är kundfokus och lagarbete. Som ny hos oss sätter de upp en plan tillsammans för att stötta och stärka konsultens roll i teamet. Arbetsplatsen är kontoret i Solna men DNB praktiserar hybridarbete med valfrihet att arbeta halva tiden hemifrån.
DNB söker en konsult som drivs av att arbeta självständigt såväl som i grupp, leverera hög service, trivs med att arbeta administrativt och tillsammans med andra delar av företaget.
Konsulten bör vara noggrann, lösningsorienterad, positiv och strukturerad i sitt arbete och det är ett krav att man har tidigare erfarenhet av att arbeta i CRM system, helst Salesforce, eller Backoffice system.
Konsulten har lätt för att lära sig nya system och är van med föränderliga miljöer, gillar att ta ansvar, har god förståelse för kundernas behov och är inte rädd för att testa sig fram och utvecklas självständigt.
Konsulten tycker om att identifiera lösningar till såväl interna och externa frågeställningar och ärenden där denne kan se kopplingar för att effektivisera processer och kundupplevelsen.
Konsulten har kundperspektivet i fokus och drivs av att vara i ett högt presterande team och lära sig nya saker.
Konsulten behöver tala flytande svenska och engelskaPraktisk informationStart: omgåendeOmfattning: HeltidArbetstider: 8-17 mån-fre (hybrid arbetsplats, där du kan arbeta hemifrån 2-3 dagar/vecka)Plats: SolnaI den här rekryteringsprocessen samarbetar Dun & Bradstreetmed rekryteringsföretaget The Wofi. Frågor gällande tjänsten är välkomna till ansvarig rekryterare, emil@thewofi.se.Vi ser fram emot din ansökan!