OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kund, som är en välkänd aktör inom finansbranschen, söker nu sin nästa medarbetare till bolagets kassafunktion. Tjänsten är en direktrekrytering till kunden med start så fort som möjligt. Kunden sitter i fina kontor i centrala Stockholm.
Arbetsbeskrivning
Du kommer att ingå i teamet som ansvarar för bolagets kassa och sköta den dagliga hanteringen. Arbetet ställer stort krav på noggrannhet och struktur samt är en mycket viktig funktion för bolagets dagliga verksamhet.
Arbetet innebär:
- Hantering av dagliga kassatransaktioner, inklusive insättningar och uttag.
- Kontroll av kassans balans och avstämningar.
- Hantera och lösa eventuella fel eller avvikelser i kassatransaktioner.
- Samarbeta med övriga i teamet för att säkerställa arbetet gentemot interna riktlinjer.
- Kontakt med depåbank
Kompetenskrav & erfarenhet
Vi söker dig med flera års erfarenhet av administrativt arbete inom bank & finans. Vi ser gärna att du har erfarenhet av tjänster inom backoffice, helst med inslag av kassahantering. Rollen ställer höga krav på noggrannhet och struktur. Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska.
Om Capega
Capega är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med kontor i centrala Stockholm. Vi är specialiserade på interimslösningar och rekrytering inom ekonomi, fastighet, bank, finans & försäkring. Som helhetsleverantör hjälper vi er att tillsätta tjänster på alla nivåer med rätt kompetens. Läs mer om oss på www.capega.se (http://www.capega.se/) och ta en första kontakt.
För mer information om nya tjänster, följ oss på LinkedIn (https://www.linkedin.com/company/76341207/admin/) eller håll utkik på www.capega.se (http://www.capega.se/)
Ansökan
Om du är en noggrann och pålitlig person med intresse för kassahantering, ser vi fram emot din ansökan. Ansök gärna omgående då tjänsten ska tillsättas så fort som möjligt. Har du frågor, kontakta gärna Magnus Holmqvist på magnus.holmqvist@capega.se
Vi ser fram emot din ansökan!