Backoffice/Kundservicemedarbetare till Bankverksamhet

Arbetsbeskrivning

AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på personal, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.

Vi söker nu Backoffice/Kundservicemedarbetare till en välkänd bankverksamhet! 

Denna tjänst är ett konsultuppdrag fram till midsommar, med eventuell möjlighet till förlängning internt . 

Arbetsbeskrivning

Som Backoffice/Kundservicemedarbetare hos vår kund blir du en del av ett nytt team där du kommer arbeta med administration och kundkontakt gällande kreditkort. Telefon och datorn är dina huvudsakliga arbetsverktyg. Du kommer arbeta administrativt med befintliga företagskunder genom att säkerställa kundernas uppgifter. Kontakten med kunderna sker över telefon med utgående samtal. 

Bakgrund

Du har arbetat eller kanske arbetar idag med service från ex. butik, reception eller kundservice. Att fokusera på kunden är du van vid och är professionell i ditt kundbemötande. Du uppskattar att arbeta utefter uppsatta mål och finner ett driv i att uppnå dessa tillsammans med dina kollegor. Tjänsten kräver att du känner dig bekväm med utgående samtal till företagskunder. Meriterande med erfarenhet av arbete inom bankverksamhet alt. intresse för ekonomi/redovisning. 

Vi söker dig som

- Är prestigelös och ödmjuk

- Är serviceminded

- Har god samarbetsförmåga

- Är lösningsorienterad

- Är noggrann och strukturerad 

- Du har gymnasiekompetens och har bra kommunikativa färdigheter och uttrycker dig mycket väl i tal och skrift.

Övrig information 

Bolaget är ett ledande kreditmarknadsbolag I Sverige och sitter centralt i Stockholm. 

Tjänsten avser heltid med kontorstider. Konkurrenskraftig lön samt tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 22/2, 2019 så skicka in din ansökan redan nu.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sara Fogelberg på sara.fogelberg@amga.se alternativt  072-511 20 01.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB SOLNA
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • - -
  • Publicerat: 15 februari 2019

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024