Backoffice/kundtjänstmedarbetare till snabbväxande Hyrbox!

Backoffice/kundtjänstmedarbetare till snabbväxande Hyrbox!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
För rekrytering söker vi nu en Backoffice/kundtjänstmedarbetare till Hyrbox. I samband med sin expansion, behöver de stärka sitt team med ytterligare en fulltidstjänst baserad i Malmö. I tjänsten möter du Hyrbox kunder via telefon, chat och mejl. Du är ofta kundens första kontakt och spelar därmed en viktig roll i att skapa en bra upplevelse. Du ger förstklassig service, och hittar de lösningar som är rätt för varje enskild kund. Hyrbox växer snabbt och du kommer att ingå i ett team som ständigt utvecklas, samtidigt som du får spännande utmaningar. Vi arbetar med löpande urval för intervjuer, så välkommen med din ansökan redan idag!

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
- Besvara kundens frågor per mejl och telefon, ge information om tjänster och produkter, ta emot och hantera inkommande bokningar och uppsägningar, svara på frågor om fakturering.
- Uppföljning av kunder i CRM-systemet. Enkel fakturering och registrering av betalningar.
- Uppdatera kundinformation i CRM-systemet under och efter varje kontakt.
- Upprätthålla en hög professionell standard med kunderna och arbeta för att leverera en positiv upplevelse för alla som kontaktar oss.
- Vara öppen för visst helgarbete enligt överenskommelse (Våra öppettider på helgerna är 10-14).

Vem är du?
- Du brinner för att ge service med det där extra.
- Du är självgående, strukturerad, professionell och lösningsorienterad.
- Du är tydlig och rak i din kommunikation, med god social kompetens.
- Tidigare erfarenhet inom service är en fördel.
- Du kan flytande svenska och engelska i tal och skrift samt goda kunskaper och vana med att jobba med datorer och appar som verktyg.
- Du hanterar förändringar bra, i en miljö som utvecklas snabbt.

Tjänsten är en heltidstjänst, arbetstider 9.00-17.00 med möjlighet till flexibilitet.

Vi ser fram emot just Din ansökan – tveka inte att söka denna spännande tjänst!


Om verksamheten
HyrBox Sverige AB (www.hyrbox.se) grundades i februari 2018 och är verksamma inom Self Storage branschen. Idag har HyrBox etablerade avdelningar på 13 orter i Skåne samt i Falkenberg. Företagets filial ligger i Malmö – Hyllie varifrån all administration, kundservice och affärsutveckling sker.

HyrBox Sverige AB ägs av FRC Gruppen med säte i Oslo, Norge. Bolaget har genom dom senaste 20 åren utvecklat och drivit Minilager i Sverige, Norge, Danmark, England och Frankrike. FRC är också bland dom största ägarna i det börsnoterade Self-Storage Group ASA, listad på Oslo Börsen.



Om du har frågor gällande tjänsten sker detta genom kontaktperson på Poolia. Direktkontakt med Hyrbox gällande frågor om tjänsten undanbedes. Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på https://www.poolia.se.

Poolia är ett registrerat rekryterings och bemanningsföretag, vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kvalitetssäkrade processer och rutiner.

Kontaktpersoner på detta företaget

Marie Noren

Anna Tannerfalk
040-6433937
Anna Tannerfalk

Peder Bjursten
073-944 54 60
Marie Engdahl
0721-880213
Marie Norén
072-0742012
Disa Fanto Börjesson
040-6433936
Peder Bjursten
+46 73 944 54 60
Disa Fanto Börjesson

Disa Fanto Börjesson
0766-775336

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Malmö AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 december 2021
  • Ansök senast: 16 januari 2022

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Backoffice

Backoffice

22 december 2024

KYC Officer

KYC Officer

20 december 2024

Extrajobb inom AML

Extrajobb inom AML

20 december 2024

20 december 2024