OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I rollen som medarbetare på vår Backofficeavdelning kommer du att utgöra ett administrativt stöd till flera olika avdelningar i vår organisation. I vårt dynamiska team kommer du att vara involverad i många olika projekt och hantera en mängd olika arbetsuppgifter, bland annat:
- Hantering av avtal - nyregistrering, förlängningar, överlåtelser och avslut
- Hantering av adressregister för försäljningsinsatser och kampanjer
- Leveranshantering av kundspecifik utrustning
- Kampanjregistrering
- Prisjusteringar gentemot B2B och B2C kunder
- Hantera reklamationer och returer
- Hantera inkommande samtal och mail avseende frågor från våra B2B-kunder
- Skapa underlag för rapportering till samarbetspartner och leverantörer
- In- och urkopplingar i partnernät
Sappa har en framåtlutad ansats och har en tydlig tillväxtstrategi som ska komma både från organisk tillväxt och från förvärv av nya verksamheter. Det innebär att du kommer till ett bolag i förändring där vi gärna ser att du vill vara delaktig i den resa vi är inne i men också ha överseende att allt inte är på plats utan att vi är mitt i utvecklingsprocessen.
Arbetstider - vardagar 8.00 – 17.00.
Vi sitter i fräscha lokaler i centrala Göteborg med nära anslutning till spårvagn och här arbetar du i en miljö med mycket energi och framåtanda.
Vem är du
Som den erfarna administratören du är ser du både delarna och helheten, förstår vikten av struktur och kvalitet. Du trivs som bäst när du ges stort ansvar för dina arbetsuppgifter kvalité och genomförande.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person har du ett personligt engagemang och en god förmåga att effektivt driva ditt eget arbete framåt. Du lär dig snabbt nya saker, har lätt för att samarbeta i team och är bra på att planera och organisera ditt arbete. Struktur, ordning och reda samt att ge exceptionell service är viktigt för dig, precis som att leverera resultat med hög kvalité. Vi ser gärna att du har en förståelse för tekniska lösningar och att du ser ny teknik som något spännande. Du är även kommunikativ och har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift.
Kvalifikationer vi gärna ser att du har
- Minst 2 års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter
- God svenska samt engelska i såväl tal som skrift
- Goda kunskaper i Office 365
- Vana av en samordnande administrativ roll
- Tidigare erfarenhet av att arbeta i Visma är meriterande
Vilka är vi?
Sappa levererar bredband, TV, digitala omsorgstjänster, telefoni och smarta hem-tjänster till nöjda kunder i hela landet. Vi är ett av Sveriges största telekombolag och har funnits länge i branschen. Bland våra kunder har vi alltifrån nätägare, fiberföreningar, byggherrar och fastighetsägare, till samfälligheter och bostadsrättsföreningar. Men det är inte bara de stora aktörerna som finns med på vår kundlista, lika ofta handlar det om en liten förening med få hushåll eller en enskild privatperson.
Vi värdesätter våra olikheter och prioriterar alltid LAGET före JAGET.
Skicka din ansökan till jobba@sappa.se
Din ansökan ska innehålla ett personligt brev, CV och referens.
Sök så snart som möjligt, då intervjuprocessen sker löpande och rekrytering kan ske under ansökningsperioden.
OBS! Vi undanber oss alla erbjudanden om ytterligare annonserings- och rekryteringshjälp.