Backofficemedarbetare

Arbetsbeskrivning

Kontorsfixarna grundades 1986 och är ett av branschens äldsta bemannings- och rekryteringsföretag. Vi är en lyhörd, flexibel och engagerad partner som erbjuder ett brett och anpassat utbud av personaltjänster. På vår kundlista återfinns en lång rad välrenommerade industri- och tjänsteföretag inom bland annat bank och försäkring, dagspress, biltillverkning, elektronik och underhållningsindustri. Kontorsfixarna har ca 450 medarbetare och finns representerat med regionala kontor runt om i landet. Vi söker nu en Backoffice-medarbetare till ett av våra kundföretag. Kundföretaget är beläget i nya och fräscha lokaler beläget i centrala Stockholm och du kommer att arbeta på företagets huvudkontor. Tjänsten kommer att tillsättas omgående och är till en början en inhyrning. Du arbetar initialt som bemanningskonsult men kommer efter en tids inhyrning att bli rekryterad av kundföretaget. Den person vi söker kommer huvudsakligen att arbeta Backoffice med beställning av visitkort och tryckmaterial, handha kontoadministration, internpost, skötsel av pentryt samt förnyelser av prenumerationer. Du kommer även att arbeta på konferensen samt fungera som en backup för reception och växel. Du som söker skall ha erfarenhet ifrån liknande arbetsuppgifter och trivas i en omväxlande roll. Det är viktigt att du förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Du har en hög social kompetens och ett trevligt och utåtriktat sätt. Du tar egna initiativ, är självgående och är inte rädd för att hugga i där det behövs. Det är även viktigt att du har goda språkkunskaper i svenska och engelska samt goda datorkunskaper.

Sammanfattning

Liknande jobb


4 november 2024

4 november 2024