OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Backofficemedarbetare
Randstad söker för kunds räkning en Backoffice medarbetare med sinne för siffror till välkänd finansbolag. Är du driven, målmedveten och strukturerad? Vill du utvecklas i din roll som säljs support och söker ett jobb i en fartfylld miljö med varierande arbetsuppgifter? Har du tidigare erfarenhet inom bank och finans? Då har vi rätt uppdrag för dig till ett spännande företag inom finans- och kapitalförvaltning i attraktiva lokaler mitt i centrala Stockholm.
Omfattning: Heltid, med start omgående. Uppdraget sträcker sig i 6 månader därefter anställning direkt hos kund.
Arbetsbeskrivning:
Hit välkomnas du till en arbetsplats som erbjuder trevliga kollegor och en härlig stämning. Du kommer att bli du en del av ett team bestående av fem engagerade medarbetare med blandade erfarenhet. I rollen som Backofficemedarbetare stöttar du och supporterar säljorganisationen med administration. Rollen är bred och består av varierande arbetsuppgifter, för dig som vill utvecklas i din yrkesroll finns det en möjlighet att avancera och bi systemägare för Salesforce där du driver supportcase och IDutveckling.
• Administrera avstämningsrutiner
• Regelbundet genomföra kontroller samt hantera kundcase genom att förbereda och fylla i avtalsblanketter
• Arbeta aktivt med att motverka penningtvätt genom kontroller
Kvalifikationer:
• Erfarenhet inom bank, finans eller krav/kredit
• Erfarenhet från liknande arbetsuppgifter
• Du har tidigare arbetat i CRM-system
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du öppen och initiativtagande. Du trivs i en omväxlande roll och tar gärna tag i det som behövs. Andra beskriver dig ofta som hjälpsam, lämnar man något till dig så kan man räkna med att det blir gjort och dessutom riktigt bra. Det har troligen med ditt noggrannhet att göra, du trivs helt enkelt när det är ordning och reda. Men visst kan du också vara flexibel om det behövs. Är du dessutom professionell, utåtriktad och med en ljus syn på arbetet? Då kommer du att trivas hos oss.
Vi ser det som plus (men inte krav) om du har erfarenhet av CRM-systemet Salesforce samt licens i SWEDSEC.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.
Om Randstad
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad ett av världens största företag inom rekrytering och bemanning. Vi har som målsättning att bidra till en bättre arbetsmarknad. Det gör vi genom att hitta rätt matchning mellan företag och arbetssökande. På så sätt hjälper vi företag att växa och bli mer framgångsrika och vi hjälper arbetssökande att hitta rätt jobb och uppnå sina drömmar.
Sista ansökningsdag: 2018-12-05 urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Natalie Bettar
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström